Denizi Özleyenler İçin 3.

541 92 7
                                    

Ilgaz'dan.

Denizi Özleyenler İçin.

28 Eylül 2014

Seni sen yapan her şeyi ve beni ben yaptığın için seni... 

Bir keresinde böyle demiştin bana. Şimdi, yokluğunda ikinci kez doğum gününü kutlarken, bu cümleye layık olmadığımı düşünüyorum. Sen beni ben yaptın Deniz. Beni ben yaptığın için seni ve seni o asi kız yapan her şeyi çok seviyorum. İyi ki doğdun Deniz, iyi ki. 

Geçenlerde varlığının artık şüpheli bir hale geldiğinden bahsetmiştim. Halbuki aynadaki yansımam bile senin varlığının en büyük kanıtı. Seninle birleşip bütünleşmişiz, varlığım senin varlığın içinde eriyip yok olmuş, Adem'in yaratılışı gibi beni bir avuç topraktan sen var etmişsin, bana sen ruh üflemişsin. Bense tüm yaradılanlar gibi günahkar olup cennetinden kovulmuşum.

Sana inanıyorum Deniz. Varlığına, beni var edişine, senin dünyana, dünyayı getirdiğin hale, gidişine, bir gün dönecek olma ihtimaline. Bir gün sana dönebilecek olma ihtimalime. Dualarım, yakarışlarım hepsi sana. 

Bu gece burada senin yeni yaşına kalkacak kadehler. Her neredeysen sen de bir kadeh kaldırıyorsundur umarım. Gülüyorsundur, mutlusundur. Belki ben de varımdır aklının kıyısında köşesinde. Bu yaşın bana cennetin kapısını aralasın Deniz.

Aşkın Tüm ÇağlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin