A/N(ważne)

459 43 21
                                    

Po wczorajszym wstawieniu aż czterech rozdziałów i siedzeniu nad kolejnymi do innej książki obudziłem się dzisiaj o dziewiątej, moje codzienne wstawanie o piątej poszło się ekhem walić. Miałem dość długi dzień, musiałem jechać ponad 40 minut na mecz siatkówki mojego przyjaciela, ogarniałem rzeczy na sylwestrową nockę, sprzątnąłem w domu, dzisiaj też miałem bieganie oraz lekcje japońskiego i dawałem korki z matmy, więc serio sporo się działo, dlatego nie było dzisiaj rozdziału za co przepraszaaaam.

Tak nawiasem mówiąc dziękuję za 769 gwiazdek ( bo wiecie 69 hehe, tak wiem, jestem prześmieszny)

Nie jestem pewny czy się wyrobię, jednak postaram się dokończyć rozdział jeszcze dzisiaj i go wstawić.

Mimo że nie miałem chwili napisać rozdziału to zawsze czytam wszystkie nowe komentarze, czasem odpowiadam na ich część lub dodaje im polubienia, więc przy okazji chciałem też za nie podziękować oraz ogólnie za całą aktywność.

Wattpad jest dla mnie odskocznią od codzienności. Każdy osiągnięty cel, nawet najmniejszy jak dobicie pierwszych 100 gwiazdek pod książką jest dla mnie bardzo motywujący w codziennym życiu, gdyż czuję że spełniam się w tym co lubię robić. 

Jutro mam ✨gościa na nocowanie✨ co oznacza iż będę musiał się przygotować, no i też sylwesteeeer! Z tych powodów jutro pojawią się tylko dwa rozdziały, chyba że uda mi się ogarnąć w czasie i wstawię 3.


Zastanawiałem się też nad jakimś ✨specjalnym rozdziałem✨ z okazji nowego roku, jednak sam jeszcze nie mam na niego konkretnego pomysłu. Dlatego przy okazji chciałem się zapytać czy wy, moi uwielbieni czytelnicy i hejterzy piekarników oraz Sapnapa w tym ff, macie jakieś pomysły które chcecie abym rozpatrzył i dodał do historii?

Zawsze czytam wszyściutkie komentarze, bez wyjątku, więc każdy zapisany w nich pomysł pod tym rozdziałem na pewno zostanie przeze mnie przemyślony. Możecie pisać jakieś konkretniejsze, większe pomysłu typu wprost - jakaś randewurka czy cuś- albo niesprecyzowane propozycje takie jak przykładowo- przybliżenie sytuacji całej dramy między Sapnapem i Karlem, albo więcej kontentu drugoplanowego dnf.




Więc zapraszam do sekcji komentarzy, miłego dzionka, wieczorku, popołudnia lub poranka<3


-Oficjalny hejter piekarników- Aleks

,,Za karę,, ✨Quackbur ✨Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz