Epilog

621 67 46
                                    


Alex, Wilbur, George, Karl, Nick i Dream- wszyscy przetrwali drugi semestr szkolny, na pewno był łatwiejszy niż pierwszy, nie było żadnych kłótni, sprzeczek i nieporozumień. Alex nie wdawał się dłużej w bójki, jednak został dalej w wolontariacie, gdzie po pewnym czasie został mianowany prawą ręka przewodniczącego- czyli jego chłopaka. jak już o ich związku mowa, nie ma co dużo o tym mówić, jak w każdej relacji były wzloty i upadki, więcej jednak wzlotów i tych pozytywnych chwil, z czego te najlepsze uwiecznione na wspólnych zdjęciach wisiały dumnie na ścianie Quackity'ego. 

Karl i Nick również wciąż są razem, planują iść na te same studia i już są w trakcie pakowania się by zamieszkać razem w szkolnym akademiku i stawić kolejny krok w swojej relacji.

George i Dream oczywiście tez trzymają się wspaniale, ze względu na szkołę George'a i Dream'a chłopacy przeprowadzają się na Florydę, idą na inne kierunki i do innych szkół, jednak nie mocno oddalonych od siebie, obydwie w Orlando. Cała grupa była bardzo dumna i cieszyła się razem z nimi z ich sukcesu, jednak i tak wiedzą że będą tęsknić, mimo już zaplanowanych i obiecanych rozmów telefonicznych i wiadomości.

Teraz grupa przyjaciół zaczyna wchodzić w dorosłe życie na prawdę, dlatego to nic dziwnego że będą widywać się na żywo rzadziej. Oczywiście zawsze w ich kalendarzu znajdzie się czas dla znajomych. 


Karl i Nick zamieszkają razem w akademiku, Dream i George w starym domu rodziców Dream'a na Florydzie, który chłopak odziedziczył po nich. A co z Alex' em oraz Wilburem? Obydwoje znaleźli szkoły nie bardzo oddalone od ich miejsc zamieszkania, trzymając się korzeni i miejsc do których są już przywiązani. Ich uczelnie prawie ze sobą sąsiadują, co ciekawe tez trochę rywalizują, ale na ten fakt nie zwracają uwagi. 5 minut spacerem do drugiej osoby wynagradza większość minusów. 





Jednak czy to ważne gdzie się jest w danej chwili? I tak ich miłość jest na tyle silna, że nie ważne gdzie są ta druga osoba zawsze jest gdzieś z tyłu głowy, nie dając ci się w pełni skupić na przynudnych wykładach lub na przeciągającym się w czasie pisaniu pracy do szkoły. 


Najśmieszniejsze jest to, że cała ich znajomość była z początku za karę:]





koniec





-----------------

A więc koniec tej przygody! Mam nadzieję, że się podobało.

-Aleks



Edit( 08.02.2023r.): Omajgat dziekuję za ponad 8k wyświetleń hehe

,,Za karę,, ✨Quackbur ✨Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz