52

250K 12.6K 12.8K
                                    

Dedüblüman - Fikrimin İnce Gülü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dedüblüman - Fikrimin İnce Gülü

İyi okumalar <3

"Gözlerini tam kapatma, hafif aralık tut."

Seray'ın talimatına uymaya çalışarak gözlerimi hafifçe kıstım. Göz kapaklarım ne tam kapalıydı ne de tam açıktı. Seray elindeki eyelinerı yüzüme yaklaştırdığında istemsizce gerilmiştim çünkü bu üçüncü deneyişimizdi. Bu sefer de olmazsa sinirimden mezuniyete sıfır makyajla gidecektim. "Kuyruğu uzun mu istiyorsun kısa mı?"

"Orta, uzun olmasın ama kısa da olmasın. Gözümün dibinde bitmesin yani."

İlk denediğinde fazla kısa olmuştu, ikinci denediğinde ise fazla uzun. Şu illeti temizlemek de dünyanın en zor şeyi olduğundan on dakikadan fazla bir süredir gözlerime eyeliner çekmekle uğraşıyorduk. Ben zaten bu konuda ultra beceriksizdim, Seray elinin eyeliner çekmeye yatkın olduğunu söylediği için kendimi onun ellerine bırakmıştım bir nevi.

Önce sol gözümle başladı. Eyelinerın ucu tenime değdiğinde gözlerimi kırpıştırmamak için kendimi zor tutmuştum. Eyeliner çekenlere hep özenirdim ama üşengeçliğimden gündelik hayatta pek kullanamıyordum. Bir de bunu çekmesini öğrenmek vardı... Öğrenene kadar makyajdan soğurdum ben.

Sol gözümle işi bittiğinde diğerine geçti. "Bence güzel oldu kuyruğu." Ben göremediğim için yorum yapamayacaktım şimdilik.

Bugün mezuniyetin olduğu gündü. Seray'ın teklifiyle beraber birlikte hazırlanmaya karar vermiştik. Seray bize gelmişti ve şimdi makyajımla uğraşıyordu. Ben fazla abartıya kaçmamayı düşünüyordum fakat Seray'a göre elbisem sadeyse makyajımın birazcık fazla olması göze batmazmış. Bu böyleymiş; elbise abartıysa makyaj sade, elbise sadeyse makyaj biraz abartılı olursa birbirini dengelermiş. Bana da kontrolü Seray'a bırakmak düşmüştü çünkü kendisi bu konuda fazlasıyla iyiydi.

"Bitti!" dedi Seray coşkuyla. Geri çekilip uzaktan bakışlarını yüzümde gezdirdi. "Harika oldu."

Masanın üzerindeki makyaj aynasını önüme çekerek eyelinerı kontrol ettim. Kuyrukları aşırı uzun değildi ve bu defa tam istediğim gibi olmuştu. "Teşekkür ederim," dedim neşeyle. "Çok güzel oldu."

Eyeliner kendimde görmeye çok alışık olmadığım bir şey olduğundan gözüme biraz garip geliyordum. Bu makyaj beni bambaşka birisine dönüştürmüştü sanki. Zaten Seray'ın baştaki iddası da buydu. Sandalyeye oturup tekrar kalktığında kendini farklı birisiymiş gibi hissedeceğimi söylemişti. Görüyorum ki öyle de olmuştu.

İZLER KALIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin