İZLER KALIR KİTAP OLUYOR 🫀

14.8K 1.5K 1K
                                    

Herkese merhabaa!!!

Bir buçuk yılın ardından bu kitabın taslağına böyle bir başlıkla girmek beni hem çok heyecanlandırdı hem de çok duygulandırdı 🥲

Evet yanlış okumadınız veya bu kez yanılmadınız İzler Kalır Pukka yayınları aracılığıyla kitap oluyor.

En başından beri "kitap olacak mı, kitap olur muyuz" gibi sorulara hep hayır dedim, kesin bir dille olmayacağını belirttim. Çünkü bana göre başları texting bir kitaptı ve bu yüzden basılmaya pek uygun değildi. Siz de hep textingler de kitap oluyor diyerek isteğinizi belirtmeye devam ettiniz spfmğelf

Wattpad'in de kapanmasıyla kitaplarımın hem sizin hem benim kolayca ulaşabileceği yerde olmasını çok istedim. Geçen yazdan beri gelen teklifleri itinayla reddetmeme rağmen ilk kez Wattpad kapanınca o teklifleri reddettiğim için pişman oldum. Ben bile kendi kitabıma çok zor ulaşır bir hâldeydim. Süreç böyle ilerleyince kendime bir iki hafta düşünme fırsatı tanıdım. Kitap olsak nasıl oluruz, İzler Kalır'ı sayfalarını çevirerek okumak nasıl bir deneyim olurdu, sizlerle bir kez daha ortak bir heyecanda buluşmak nasıl hissettirirdi gibi gibi. Çok fazla düşündüm ve karara vardım.

En nihayetinde İzler Kalır kitap oluyor ve bu emin olun en güzel hâliyle olacak 🥹❤️‍🩹

Şimdi aklınızda beliren soru işaretlerini az çok tahmin edebiliyorum, tek tek cevaplayacağım.

1 - Kitap olarak ne zaman çıkacak?
Bu konuda size yakın bir tarih veremeyeceğim ne yazık ki. Ne zaman çıkacağı da kesin değil, bu senenin sonlarına doğru kesinleşir anca. O yüzden önümüzde uzun bir süreç var ve İzler Kalır'ın çıkış zamanına kadar umuyorum ki Wattpad de açılmış olur.

2- Kaç kitap olacak?
Şu an için bu konu net değil ama şunu söyleyebilirim ki tek kitap olarak çıkmayacak.

3- Texting kısımlar ne olacak?
Bu kısımlar kitabın akışı bozulmayacak ruhu dağılmayacak şekilde, eklemeler ve çıkarmalar yapılarak düz yazı hâline çevrilecek. Tabiiki mesajlaşmalar silinmeyecek ama siz mesajlaşmayı
Beste; ....
Formatında değil de sanki diyalogmuş gibi "...." formatında okuyacaksınız. Tek kitap olmamasının asıl nedeni de bu çünkü aklımda hem başlarına hem ortalarına kısacası kitabın tamamına eklenecek sahneler var. Sonerle Beste'ye doyacağınız uzun uzun sahnelerimiz var. Özellikle 3 part hâlinde yazdığım final bölümlerini, uzun uzun bölümlere yayıp size o süreci daha çok okutmak istiyorum. Keza Ada ve Umut'un da bol bol geçtiği bir seri olmasını ben çok isterim. Eğer kitap olacaksak en güzel hâliyle olmalıyız ve bunun için elimden geleni yapacağım.

4- Bölümler Wattpad'den kalkacak mı?
Şu an için kaldırma düşüncem yok. Zaten kitap çıkmadan kalkmaz o ayrı ama onun haricinde kitap hâliyle buradaki hâli arasında epey fark olacak. O yüzden en azından şimdilik bölümler Wattpad'de durmaya devam edecek.

Benim aklıma başka bir soru gelmedi. Sorularınız varsa birazdan Instagram'a açacağım soru kutucuğuna yazabilirsiniz. instagram; aafroditmavisi

Bu kadar heyecan verici bir süreç olacağını hiç düşünmemiştim bu işin içine girene kadar çünkü inanın 1 ay öncesine kadar adam akıllı bir şekilde kitap olma hayali bile yoktu aklımda. Her şey bir anda gerçekleşti ve sözleşme imzalandıktan sonra ufaktan heyecan tohumları ekilmeye başlandı içimde. Duyuru tarihi belirlediğimizde bugüne kadar günleri saymaya başladım, bir an önce siz de duyun diye dpcmeşc Hatta duyuru tarihini 7 Eylül'e ayarlamıştık ama son bir sabırsızlıkla dün, bugüne çekmek istediğini söyledim. Bu süreçte bir ara dayanamadım Whatsapp kanalıma 7 Eylül'e alarmlarınızı kurun yazdım ama siz ben a desem kitap mı oluyoruz diye mesaj döşediğiniz için hedef şaşırtmak adına altına İzler Kalır'a özel bölüm yazdığıma dair bir mesaj atmak zorunda kaldım spfmeşlcdö Kısacası günlerdir o kadar heyecanlı ve sabırsızdım ki saatleri sayıyordum size haberi verene kadar.

Her neyse umuyorum ki hem sizin hem de benim bolca keyif alacağım güzel bir süreç geçiririz.

Şimdilik hoşçakalın ❤️

Duyuru postumuzu da şuraya bırakayım 🥹❤️‍🩹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duyuru postumuzu da şuraya bırakayım 🥹❤️‍🩹

İZLER KALIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin