FİNAL : PART 2

191K 10.8K 13.6K
                                    

Bugün 21

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün 21.30'da zeynepbozts ile Twitter'da ses odası açacağız, katılmak isteyen olursa diye haber vereyim dedim. Twitter kullanıcı adım; aafroditmavisi

Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer

İyi okumalar <3

Kasım, 2024.

Beste'nin üniversitede ikinci yılı.

"Kurul haftalarından nefret ettiğimi söylemiş miydim?"

Bardağımdaki dumanı tüten kahveden bir yudum alıp kupayı masaya bırakırken bıkkınlıkla kafamı salladım. "Bin kez." Azra kafam kadar kalın kitaptan başını kaldırmadan öfkeyle nefesini verdi.

"Bin birinci kez söylüyorum öyleyse. Kurul haftalarından nefret ediyorum." Konuşurken şiddetle kafasını salladığından kalemle yaptığı topuzu açılmış ve koyu kahverengi, uzun saçları omuzlarına dökülmüştü. Bu onu daha da sinirlendirmiş ve saçlarını pek nazik sayılmayacak bir şekilde geriye savurmuştu.

Sınav haftası geldiğinde Azra, Azra olmaktan çıkıyordu.

"Sakin ol," dedim gülerek. "Sinirini saçlarından çıkaramazsın." Saçlarını tekrar topuz yaparken bile kitabın kenarına aldığı notları okuyordu.

Welcome to üniversite...

"Sinirimi o kadar çok şeyden çıkarabilirim ki aklın durur."

Ben sınav haftaları geldiğinde Azra kadar depresif ve sinirli olmuyordum. Bizim derslerimiz de çok ağırdı ve fazlasıyla zorlandığım noktalar oluyordu ama işin sonunda sevdiğim bir mesleği yapacak olmanın düşüncesi içimi rahatlatıp ferahlatıyordu. Hem sinirlensem de bir şey değişmeyecek ve kendi kendimi kötü etkilemek dışında bir işe yaramayacaktı.

"Bir kişi bile mi bana tercih döneminde demez ya tıp okunur mu diye? Bir kişi mi önüme taş koymaz? Ben neden buradayım? Ben neden bu bölümdeyim? Neden abi neden?" Azra'nın her sınav zamanında olduğu gibi artık ezbere bildiğim cümlelerini keyifle dinlerken kafasını kaldırıp bana baktığı an sırıtışımı yüzümden son saniyede ancak silebildim.

Acılı halinden faydalandığımı görürse hiç hoş şeyler olmazdı.

"Birazcık senin de götün tutuşabilir mi lütfen?" Masanın üzerinde duran kitabımı önüme itekledi. "Tek başıma tutuşurken affedersin ama kendimi bok gibi hissediyorum."

"Benim bir sonraki sınavım üç gün sonra," dedim nispet yaparcasına ve kitabı tekrardan en uzak köşeye ittim. "Ağla."

Ara sınav haftasındaydık. Ben tüm okul yıllarım boyunca nasıl bir sistem yürütmüşsem üniversitede de aynısını yapıyordum. Günü gününe çalışıyor, sınavlara birkaç hafta kala çalışmalarımı arttırıyordum. Sınavdan önceki birkaç güne kadar öğrenmem gereken her şeyi öğrenmiş oluyordum ve geriye sadece notlarımı okuyup tekrar etmek kalıyordu.

İZLER KALIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin