Tengku Adrian memandu kereta Rolls Royce Phantom dengan agak laju. Dia melihat Aurora seperti lain macam dari kebiasaan. Tangan Aurora sentiasa menjalar ke arah dada Tengku Adrian dan cuba membuka bajunya.
" What are you doing Aurora?" Keras suara Tengku Adrian melarang. Silap haribulan dia boleh hilang kawalan yang selama ini diikat kemas apabila berada dengan Aurora.
" I want you Ad, please" lirih suara Aurora memohon.
Tengku Adrian hairan dengan perubahan Aurora. Ini bukan Aurora yang dia kenal.
"No Aurora, kau ni macam mabuk. Kau ni minum arak ke? Kau dah gila?" Naik seoktaf suara Tengku Adrian. Kesal. Dia tak fikir kandungan dia ke?
" No baby, i minum orange juice tadi je. Tiba tiba i rasa panas sangat. Ad please kiss me. Please... fuck me"
Tengku Adrian segera memberhentikan kereta di tepi jalan dan merenung Aurora yang seperti cacing kepanasan itu. Minum orange juice saja?
Tengku Adrian terfikir sesuatu. Someone letak sesuatu dalam juice tu. Melihat kepada cara Aurora bereaksi, seolah macam pil perangsang.
Patut la minah ni dari tadi lain macam.
Lamunan Tengku Adrian terhenti apabila sesuatu yang lembut menyentuh bibirnya. Aurora mengucupnya tiba tiba dan mengurut bibir Tengku Adrian lembut. Tengku Adrian terkejut sebentar dan hampir hanyut dengan ciuman itu apabila Aurora menyebut " Aiden, I miss you"
Lantas segera ditolak perlahan tubuh wanita itu dan dirinya keluar dari kereta.
Benar, dirinya hampir hilang kawalan. Dia mengeluh panjang. Aurora takkan berhenti begini selagi kehendaknya tidak dipenuhi. Kerana kesan pil perangsang. Itu memang tidak boleh dipenuhinya melainkan suaminya Aiden.
Ah gila!
Segera dikeluarkan handphone dan menghubungi seseorang.
" Kau dah sampai rumah aku? Kau lambat lagi ke? Kau dah kat mana? Ada masalah ni. Aku dah tak tahu nak buat apa lagi" Keluh Tengku Adrian.
" Okay, aku tunggu sini. Aku hantar location. Cepat"
———————————————————————————-
Aurora merasakan tidur itu adalah yang terbaik sepanjang hayat. Lena sangat tidurnya seperti malam malam dia bersama suaminya, yang memeluk tubuhnya. Badannya terasa letih sangat sangat. Mungkin kerana itu membantu tidurnya lena.
Dia meraba raba tubuhnya, terasa ada satu tangan lelaki di pinggangnya.
Tapi aku kat rumah Tengku Adrian, takkan lah si Ad kat sebelah aku.........
Segera Aurora membuka mata dan terbangun. Matanya liar memandang dekorasi bilik. Sangat familiar. Gabungan warna hitam putih dan sedikit grey. Dia kenal bilik ini. Itu kamar peribadinya dan Aiden. Sekarang tengah mimpi ke?
Dia berpusing melihat lelaki yang memeluknya erat. Wajah suaminya Aiden dihadapannya sekarang.
Aurora benar benar keliru. Ya, dia bermimpi. Setiap malam dia bermimpi akan suaminya. Tapi kali ini mimpi ini terasa benar. Kalau ini benarlah mimpi biarlah dia tidur sahaja. Dia tidak ingin bangun. Dia ingin menatap wajah suaminya.
Diusap usap wajah Aiden yang lena. Rindunya menggunung. " Abang jangan pergi ea. Saya rindu abang. Walau dalam mimpi semata." Kata Aurora sayu. Matanya berair.
"Abang, dah lama dah saya nak bagitahu tapi saya tak sempat nak bagitahu abang. Saya mengandung anak kita. Dah 8 minggu dah abang. Patut lah sejak dua menjak ni asyik nak marah je orang. Asyik nak makan melantak je. Terukkan saya ni abang." Diusap usap lagi wajah suaminya.
YOU ARE READING
Aurora's Fate - Alpha Prince's Mate
Fantasy1st book.. jangan lupa vote tau Aurora Lilly Gadis desa yang bekerja sebagai doktor perubatan yang menjadi kesayangan keluarga dan rakan rakan. Rupa paras yang cantik terutama anak mata berwarna coklat hazel menjadi daya tarikan kepada sesiapa yang...