4 😭

114 11 4
                                    

Jeongin pov:

Kdo to asi je?
Možná ten neznámí, vytáhnu mobil z kapsy, byl to Jisung. Píše mi, že je v pořádku a že se o něj nemusím bát, ráno mu bylo jen špatně a zítra by měl do školy přijít. Jsem rád že mu nic není. Vypnul jsem mobil a opět si ho strčil do kapsy, jediný co jsem mu na správu odepsal bylo "ok", pouhý ok, nevěděl jsem totiž co mu mám na to odepsat.
Vytáhl jsem si klíče z druhé kapsy, ne z té kde mám mobil, a odemkl jsem si svůj malý baráček.
Ano mám malý baráček, rodiče mi ho nechali, protože jsem nechtěl být na intru. Ach kdybych sakra na ten intr chtěl nic by se jim nestalo, ale tím vám radši nebudu zamotávat hlavičky. Tenhle baráček byl jejich první společný baráček. Je to tu moc roztomilé❤️ Má dvě patra, ale v tom druhém patře je jen můj pokoj, malá koupelna se záchodem a pokoj pro hosty. Dole je menší kuchyň, koupelna se záchodem a obývák, nic speciálního.
Zul jsem si boty a šel jsem do kuchyně "Kde je všechno moje jídlo, ach bože já nezašel nakoupit, opět 🤦" pomyslel jsem si. Něco jsem tam ještě vyštrachal a použil, udělal jsem si něco jako polívku, ale takovou velice chudou protože už moc toho tady nemám. " Zítra po škole zajdu nakoupit" rozkázal jsem si a šel se posadit do obývacího pokoje na gauč. Pustil jsem si nějaký film na Netflixu. Koukal jsem na to asi půl hodiny jídlo jsem už všechno snědl a už mě to ani moc nebavilo. Vypnul jsem televizi a šel dát misku od polívky do myčky. Jsem velice rád že tu věc doma mám, nemusím se s tím nádobím nijak moc prát.
Zrovna jsem odcházel z kuchyně s tím že si asi půjdu lehnout je sice 6 hodin večer, ale tak můžu nad něčím přemýšlet. Najednou mi pípl mobil. Zapnul jsem ho, a kouknul jsem se kdo mi píše. Ach zase ten divný týpek 😐 nu což alespoň bude sranda a nebudu se moc nudit, doufám.
Zapnul jsem tedy instagram a přečetl si zprávu.
----------------------------------------------------------
Konverzace s @Drama_lama

@Drama_lama:
Tak jakpak se dneska naše lištička měla? A co škola vím že jsi dneska byl nějaký smutný.

@little.in:
Za prvé nejsem lištička, za druhé jo škola ujde a za třetí TY MĚ ŠMÍRUJEŠ?! Nebo chodíš na stejnou školu, a jak vůbec víš jak vypadám a kdo jsem¯⁠\⁠(⁠°⁠_⁠o⁠)⁠/⁠¯

@Drama_lama:
Ne jen jsem šel kolem a viděl jsem tě 🌟 nic víc 🙂 a jaksi se už známe jen si na mě očividně nepamatuješ..

@little.in:
zvláštní, no nic dneska se alespoň nechováš jako minule👀

@Drama_lama:
Jak jako minule? já se chovám furt stejně

@little.in:
minule jsi se chval jako perverzní úchyl, díky že jsi mé přání vyslyšel ☺️

@Drama_lama:
Moc se ti za ten začátek omlouvám, ale stejně jsi moje lištička? Že jo🥺

@little.in:
nejsem ani lištička, ani nejsem tvůj, ale můžeme být kamarád? jestli chceš ☺️

Zobrazeno

@little.in:
Ty mě ignoruješ?

Zobrazeno

@little.in:
no ták, nedávej mi zobrazeno, ty jsi mi napsal jako první..

Odesláno

@little.in:
promiň asi se nechceš kamarádit, chápu to 😞

Odesláno

-----------------------------------------------------------

Ach jo, nevím co to se mnou je, ani ho neznám, ale mrzí mě že mi neodepisuje a dává zobrazeno 😞 je mi to líto, nikdo mě nemá rád.
Začal jsem plakat...
"Jsem vážně k ničemu 😭" řekl jsem si a upadl do panického breku..

______________________________________

Ahojte květinky a květáčkové (idk)
Jakpak se máte doufám že dobře, dneska jsem naštvaná jak něco takže doufám, že kapitola alespoň za něco stojí. Miluji vás

Hvězdičky i komentáře potěší 🌟❤️

Vaše Rin 🤍

"I love you but you don't even remember me" HyunIn Kde žijí příběhy. Začni objevovat