9 😱

81 7 2
                                    

Jeongin pov:

Dnešek nebyl nijak zajímavý. Protože mi ráno bylo blbě zůstal jsem doma. Nikdo mi nepsal, nevolal a ani se u mě Jisung nemohl stavit, protože jeli někam z rodinou na prodloužený víkend. Jediný co mi řekl, že do naší třídy nastoupil nový student původem z Austrálie. Je divné že 12 dní před skončením školního roku přijde, ale když to tak chce. Jeho jméno mi však Sungie neřekl.
Po té co jsem ráno opět usnul jsem se vzbudil v 13:00 celkem jsem se prospal, protože mi bylo lépe tak jsem se pustil do nějakého vaření, ale jaksi tu nic nebylo tak z toho vyšly pouze špagety s kečupem a sýrem. Pak jsem se koukal na film.
Momentálně skončil film co jsem si pouštěl a řekl jsem si že asi půjdu nakoupit.
Právě jsem vkročil do obchodu, popadl jsem košík a vytáhl jsem si seznam co jsem si doma stihl napsat. Postupně jsem dával věci do košíku, když v tom jsem zaslechl povědomí hlas vedle v uličce, (dráma💀) "Cože jak se sem dostal má být s rodiči 🥺" řekl jsem si pro sebe, protože ten povědomí byl sám Jisung. "Takže mi lhal?" Takhle otázka mě dost zajímala co tam dělá. A počkat někdo jde k němu. Celkem hezký. Hmm. Začal s ním mluvit. Tajné jsem je odposlouchával. "Hej Jisungu tu polevu na to potřebuješ taky?" Optal se pro mě neznámí Jisunga. "Jo, potřebuju, kde je ten seznam. Že ty jsi mi ho zase sebral. Felixii kde je můj seznam?!" Oh, takže neznámí se jmenuje Felix. Proč mi ho nikdy nepředstavil😐. Vypadá mile. Ale hlavní je co tu s ním dělá. "Vždyť ho máš v košíku, zase mě obvinuješ za něco za co nemůžu" postěžoval si ten Felix, je sice roztomilý, ale nelíbí se mi, že mi Jisung lhal aby mohl být s ním. "Tak sorry kámo, super máme vše, ale hlavní je. NESMÍ SE TO JEONGIN DOZVĚDĚT. Je to to jasné" řekl Han. Jo takže mi lhal kvůli němu. Super tohle si ještě vypije, veverčák jeden. Já už si na tebe něco vymyslím Hane Jisungu, teda pokud se mi neomluvíš, ale to je vedlejší.
Han s Felixem odešli ke kase a zaplatili. Neviděl jsem co kupovali, protože jsem si potřeboval nakoupit i já. Pak jsem zaplatil a vydal se zpátky domů.

______________________________________

Ahoj květinky a květáčkové ✨ zajímá mě jaký názor máte na tento příběh? Hihi💀 no jinak Jeongin nám jde spřádat kulišárny na Sungieho a obevil se mám tu i Lixí. Co si myslíte, že tam spolu nakupovali a proč to Jeongin nesmí vědět? No jinak doufám, že se líbí a zatím papá 💞

Každý komentář i hvězdička potěší 🌟

Vaše Rin 🤍

"I love you but you don't even remember me" HyunIn Kde žijí příběhy. Začni objevovat