Autor pov:
Dny ubíhaly jako voda a už byl den odjezdu. Kluci se velice spřátelili, někteří se stali až velice blízcí aniž by o tom kdokoliv z jejich momentální party věděl a někdo se zároveň snažil zapomenout na věci, které se ani stát neměli. Jeongin však zapomenul nechtěně a to na slíbený trest, který pro něj jeho partner potají promýšlel.
"Ine podej mi prosím ten sešit ze stolu" ozval se kluk podobající se malé veverce. Byli v pokoji a už si pouze dobalovali. "Jasně hned to bude" odpověděl oslovený chlapec a donesl, veverčímu chlapci, Jisungovi už vzpomínaný sešit. "Díky" převzal si sešit starší z dvojice. "Nemůžu uvěřit, že už odjíždíme. Bylo to tak krátké" ozval se pihatý chlapec co právě dozavíral svojí, již zabalenou, tašku . "Mě to dostatečně stačilo" postěžoval si štěněcí chlapec neboli Seungmin. "No jo, nestěžuj si. Bylo to roztomilé" Rýpnul si pihatý chlapec do Seungmina. "No to teda nebylo! Jestli ti Bangovo věčné objímání mě přišlo 'roztomílé' tak já už nevím." Opět oponoval Seungmin. "Vážně?" Zeptal se Felix a začal něco hledat v telefonu. Po asi minutě našel co hledal a rychle to ukázal všem ostatním.."Eww" reagoval chlapec, který právě neopětoval takovéhle hugging issues jako Chan. A taky na to, že ho vyfotili v těchto trapných momentech. Bylo jasné, že se mu to ve skutečnosti velice zamlouvalo, však přiznat si to nechtěl. "Kluci nechte ho, nebo se vás mám taky na něco zeptat? Třeba tebe Lixie na Changbin -hyunga? Nebo tebe Hanie na Minha -hyunga?" Oba oslovení chlapci najednou ztuhli a nejmladší se pouze ušklíbl nad tím jak svoje kamarády přelstil. "Díky Ine" zašeptal Seungmin. Mladší se pouze usmál.
"Už máte zabaleno" řekl právě příchozí. "Já jo Chanie!" Vykřikl Felix svou odpověď. Nejstaršího bral doslova jako bratra a on ho tak bral pravdě podobně taky."Dobrá práce Lixi" reagoval Chan. Jisung i Jeongin jen tiše dobalovali a čekali co Chan udělá dál. "Nechceš pomoct Seungminie" Chan reagoval na to jak oslovený bojoval se zapínáním tašky. "Ne, díky" odpověděl ostře Seungmin. Najednou někomu zapípal mobil. Byl to mobil nejmladšíhoJeongin pov:
Kdo mi teď může psát? Vzal jsem si svůj mobil.Hyunie💕🍓
Hyunie💕🍓:
Ahoj bby, jen nechceš mi jít pomoct s balením, teda pokud máš zabaleno?______
Je fakt rozkošný✨
______Jahůdka ❤️:
Samozřejmě, hned tam budu❤️. Zrovna se tu Bang snaží zase balit Mina. Je to celkem funny👀😅Zobrazeno
________"
Hej kluci někam si jen musím odskočit" oznámil jsem ostatním a už odcházel. Naposledy jsem se kouknul jak Bang pomáhá Minovi. Jsou fakt roztomilý.
Omlouvám se jestli to někomu vadí, že sem motám i jiné shipy, ale prostě Chanmin for life 💛✨
ČTEŠ
"I love you but you don't even remember me" HyunIn
FanfictionJeongin-kluk po autonehodě zapomněl a ztratil spoustu vzpomínek a lidí. Podaří se Hyunjinovi opět nějakým způsobem vrátit vzpomínky a tak i pocity k němu? "Miluji tě, ale ty si mě ani nepamatuješ" ~Hyunjin "Innie vydrž, všechno bude dobré. Já se o...