Autor pov:
"S kým flirtoval prosimtě?" Optal se Hyun Bina, když už seděli v pokoji. Byl nedočkavý. "S...."
"Nenapínej mě Changbine." Naléhal Hyun na jeho kamaráda, který mu dost jasně nechtěl vyzradit co právě zjistil. "Oukej, oukej. Flirtoval se Seungminem, bylo to dost divný a chabý, ale je to Bang co očekávaš" Hyun se rozzářil radostí, že mu to kamarád prozradil. "Takže mi říkáš, že Bang je na kluky. Že svalnatý Chan po kom jde každá holka, co ho jen vidí, je na kluky? Tvl tak to jsem nečekal" začal velice vážně smýšlet Hyun.
Mezitím na druhé straně vede Jeongin velice vážný dialog s jeho pihatým kamarádem. "Tak co se stalo mezi tebou a Changbinem je mi jasné, že se něco stalo, protože byl celkem hrubý na tebe" "Ale di ty, Innie, vždyť se nic nestalo jen řekl 'NaZDar Felixi' nic vážného." In na něj upřel pouze vyčítavý a vše vedoucí pohled"Oukej nooo" mladší z dvojice se rozzářil. "Seděli jsme spolu v autobuse no a já jsem si na něj položil hlavu a usnul jsem a o tom jsem nevěděl.."
Felix pov:
"No a ono pak jsem na něm teda spal a on asi taky usnul noo aa.." mám mu říct o tom, že jsem viděl jak se Binovi postavil, asi ne což?! "Když ti to řeknu neřekneš to nikomu jo?😅" "Samozřejmě, že ne. Dokážu mlčet jako hrob☺️" jemu to můžu říct, snad ho to nezkazí 😕. "No viděl jsme jak se Binovi postavil.. a já mu na to řekl, že mu klidně pomůžu, heh😅" tvl já mu to fakt řekl.. "Oh, ta-ak to bych nečekal 😳" "hlavně to nikomu neříkej, ano Innie. Nechci aby měl problém" "Takže ty i on jste taky na kluky? A tobě se líbí? Jako byl by z vás hezký pár noo.. A to jsi mu jako fakt řekl, že mu s tím pomůžeš 🤭😳" ty jo tolik otázek. Asi to s Hyunem nikdy neřešil. "Noo jsem na kluky, ale nevím jak on. A a-ano líbí se mi, možná trošku, trošku hodně 😅. A to s tím, že mu pomůžu ze mě jen tak omylem vylétlo." Ne nevyšlo to z tebe 'jen tak' Felixi. "Aha, hmm.. to se mi nikdy s Jinniem nestalo. A taky jsem o tom nikdy s nikým nemluvil 🤭, ale doufám, že spolu skončíte. Máš, ale dobrý vkus Lixie. Changbin je hezký, ale na Hyunieho nemá promiň ☺️🥰" on je tak cutie. "Jsi zlatý Innie"
Jeongin pov:
"Oh, tak to děkuji" on fakt tohle zažil s Binem a my o tom s Jinniem ještě ani nemluvili a to jsme spolu celkem dlouho. Chybí mi jeho pusinka. Ach jo chci dostat pusinku. "A Felixí nechceš za nima teď jít? Určitě si to s Binem vyřešíš, myslím konflikt pokud nějaký máte ☺️🥰" já už chci za mou láskou. "Že ty chceš jen za Hyunjinem, jsi hrozně moc průhledný Innie, tak pojď ty nedočkavče" Chytil mě za ruku a už jsme šli. Zaťukali jsme na jejich dveře máme štěstí, že jsou hned blízko nás. Neboli hned vedle. Když se ozvalo vstupte, tak jsme otevřeli dveře. "Ahoj Hyunie, ahoj Binie. Můžem na chvíli?" Jsem nervózní, ale chci pusinku tak musím za ním jít.. "Samozřejmě, pojď sem. Koukej jaký máme krásný výhled" Hyun mě pak rychle táhl k oknu. "To je ale hezký, že jahůdko?" Ja-hůd-ko.. on je tak sweet "Ano, je to nádherný""Pojď sem zlatí" obejmul mě. A dal mi pusinku. Iiii povedlo se mi to. "Děkuji Hyunie" "Nechcete si ty slaďárny nechat na doma??" "Copak závidíš Bine" snad nebude moc hnusný Hyunie. "Máš tam kdyžtak Felixího, ten určitě chce taky obejmout" konstatoval jsem. A oba na to zčervenali. "Co to vidí oči mé" prohlásil Minho co právě přišel do pokoje. "Tvoji noční můru baby" Řekl Bin. A Felix se zarazil. No já teda taky. Minho je jeho 'baby' wtf? "Neříkej mi tak Bine" řekl Minho a lehl si na svou postel "Jdu si lehnout tak mě nerušte a nejlépe nedělejte nějaké kulišárny. Moc dobře vás znám chlapy" Jakmile to Minho dořekl já i Lix jsme stuhli. "Tak- já asi půjdu" řekl Lix. Já na něj koukl jako 'děláš si prdel' pohledem. "No já asi taky. Potřebuju si vybalit a odpočinout. Jsem dost unavený. Tak se mějte a-ahoj" s Lixem jsme rychle zdrhli. Na co to ten Minho furt myslí, vždy zkazí dobrou chvíli. To je jedno "To bylo dost divný" "Máš pravdu Lixie" rychle jsme zašli do pokoje a rozvalili se na posteli. "Jsem unavený, asi si taky půjdu lehnout. Dobrou Lixie" "Dobrou Innie" a už jsem upadl do říše snů...
Po dlouhé době vydávám další kapitolu. Doufám, že se líbí 💕
ČTEŠ
"I love you but you don't even remember me" HyunIn
FanfictionJeongin-kluk po autonehodě zapomněl a ztratil spoustu vzpomínek a lidí. Podaří se Hyunjinovi opět nějakým způsobem vrátit vzpomínky a tak i pocity k němu? "Miluji tě, ale ty si mě ani nepamatuješ" ~Hyunjin "Innie vydrž, všechno bude dobré. Já se o...