Stále autor pov:
Jeongin se však z obětí po chvíli odpojil. Zvedl se a udělal něco co starší nečekal.
Chytil staršího za bradu a přiblížil se více k Hyunjinovi. "Asi děkuji, ne asi určitě" Prohlásil Jeongin a pak se vpil do Zlatovláskovo rtů. Byl to opět něžný polibek. I když starší neměl ani ponětí co se to zrovna děje. Bylo mu to jedno. Nevnímal čas ani nic kolem nich, stejně jako mladší. Do polibku se zapojil. Opečovával mladšího rty jako něco velice jemnýho, také, že to tak bylo.
I když Jeongin nevěděl co a jak starší mu to ukazoval dostatečně aby to pochopil. Hnědovlásek si sedl Hyunjinovi na klín a položil mu ruce na tváře a oba se více do polibku vžili. Hyunjin na oplátku kolem něj obmotal svoje velké ruce.
Po chvíli se od sebe odlepili kvůli nedostatku kyslíku. Koukali na sebe jako vyvorané myši. Však se do očí navzájem vpili. "Jsi tak nádherný" prohlásil Hyunjin Jeonginovi co mu momentálně seděl na klíně s narůžovělými tvářemi. Sice na sebe pomalu neviděli, svítil jim pouze měsíc v úplňku. Seděli na lavičce u konce louky daleko od civilizace a prožívali ten nejhezčí okamžik jejich života. Sice ano, Jeongin si vzpomněl možná před pár minutami na celou řadu vzpomínek, ale i řadu pocitů které kvůli autonehodě ztratil stejně jako jeho rodiče.
"Ani nevíš jak teď šťastný jsem" vyjádřil starší svoje pocity. "Ty jsi, ale kokos" Bylo jediný co mladší řekl a opět Hyunjina políbil. Takhle tam ještě pár minut seděli než se rozhodli jít domů. Napřed k mladšímu. Ten to měl blíže. Vzal si svoje věci do školy a s Hyunjinem ruku v ruce vyrazili k staršího 'vile'
~Děkuji ti ty veverčí zmije, že jsi takový kokot a kvůli tobě jsem na tu lavičku šel~ Prolítlo zlatovláskovi hlavou a už se soustředil pouze na Jeonginovo maličkou tiny ručičku, kterou měl tu čest vlastnit v jeho ruce.Co říkáte na tento příběh. Je celkem komedie, že se to odehrává pouze v pěti dnech. A já na pět dnů věnují 31 kapitol ':).
Snad se vám to alespoň líbí<3
ČTEŠ
"I love you but you don't even remember me" HyunIn
FanficJeongin-kluk po autonehodě zapomněl a ztratil spoustu vzpomínek a lidí. Podaří se Hyunjinovi opět nějakým způsobem vrátit vzpomínky a tak i pocity k němu? "Miluji tě, ale ty si mě ani nepamatuješ" ~Hyunjin "Innie vydrž, všechno bude dobré. Já se o...