37 (zlomený Jeongin)

52 6 0
                                    

Jeongin pov:
"LIXI?!" Zavolal jsem na pokoj už po několikáté. Chtěl jsem po něm přinést oblečení, abych se převlékl, ale on mi neodpovídá. "Já fakt nechci vstávat Lixieeee" už jsem se otočil a chtěl vynadat Lixovi, že mi neodpovídá, ale nespatřil jsem ho. Asi šel na záchod a já tu pořvávám. No jo. Tak jsem se zvedl a došel ke svojí tašce s oblečením. "Co si vezmu??" Hmm půjdeme na oběd tak asi něco 'formálnějšího'...
   "Kašlu na to. Nebudu se převlékat!" Usoudil jsem po asi dvou minutách. Co asi teď dělá Hyunie. Hmm.. můžu za ním zajít. Minule to nedopadlo nejlépe. Ach jo... Ale já opravdu s ním chci být. "Napíšu mu 😆"
_______
   

Hyunie 💕🍓

Jahůdka ❤️:
Ahoj Hyunie, copak děláš?
Můžeš sem přijít/
Můžeš sem při/
Můžeš sem/
Můžeš/
________

Ne to nenapíšu...
________

Jahůdka ❤️:
Už máš vybaleno?

_______
Ještě si to nepřečetl, to je divne 😕. A kde je Lix, když ho potřebuju:(

_________

Jahůdka❤️:
Hyunie, děje se něco, že mi neodepisuješ?
Mám přijít?

Zobrazeno

________

Vážně mi dal zobrazeno?! Tvl..Teď mi došlo, že jsem nenapsal dlouho tomu neznámému účtu. Ani on mi nenapsal .. Za chvilku mu napíšu...
Nalepil jsem se na zeď. Nic nebylo slyšet tak nic. "Mám tam jít?" Najednou se otevřely dveře. "Nikam chodit nemusíš, a jo mám vybaleno" "Hyunieeeeee💕💕🥰🥰" rychle jsem se na něho rozběhl a objal jsem ho. "chyběl jsi mi" řekl jsem a více jsem se na něho nalepil. "Víš, že tě hrozně miluji" já mu to musel říct 😆 "Hmm" je s ním něco? On mi neřekne, že mě miluje? "Hyuniee, taky mě miluješ že?🤭 Že jo Hyunie?" "Jeongine chci se s tebou rozejít, už mě náš vztah nebaví" "COŽE?! 😨" asi jsem špatně slyšel. "Chci se s tebou rozejít" NENENEE "Hyunie děje se něco, vyřešíme to spolu jen tohle ne prosím. Hyun- ie😭" na konci se mi zlomil hlas z toho pláče. "Ne, jen mě už nebavíš😑" žádná emoce na jeho tváři. "Hyunie😭, prosím to mi nedělej. Už znova ne. J-já, jestli jsem něco udělal tam mi to řekni? Je to za to v tom autobuse, že jo? Já už to víckrát neudělám, jen to se mnou neskončuj prosím. JÁ T-TĚ POTŘEBUJU!" Už jsem brečel na plno. Ale on, on žádnou emoci nijak nevyjadřoval. Pouze se otočil a chtěl odejít. "HWANG HYUNJINE, ihned se ke mě vraťte a řekněte, že je to jen vtip. IHNED!😭" To mi nesmí udělat. Tohle ne.
Ani se na mě neotočil a pouze odešel. "NE-NE N-NE. Hyunie co jsi mi to udělal.?!" Ubrečený jsem se vrátil na mou postel. "Tohle je konec. Hyunjin to se mnou skoncoval. Lix tu není a já, já už nechci žít. Jediný co chci je umřít a jako anděl ochraňovat mého Hyunieho. Sice to bolí, jeho to asi nebolelo nebo co, ale i tak ho miluji a vždy budu 😭" třeba usnu.....

Doufám, že se líbí 💕

"I love you but you don't even remember me" HyunIn Kde žijí příběhy. Začni objevovat