13 ☕

78 10 6
                                    

"J-jasně" dost jsem se podivil. On, Yang Jeongin, chce abych ho doprovodil domů 😳. Třeba z toho bude něco víc😏. Hyunjine ty prasátku. Ta malá roztomilá lištička je právě s tebou jak jsi si vždy přál, tak jak můžeš furt myslet na prasárny?! Už na nic radši myslet nebudu.
"A nechceš něco k jídlu či k pití?" Optal jsem se. "Teď jsem byl na nákupu, teda před chvílí, takže si kdyžtak můžu vzít něco z toho co jsem si koupil. Ale to pití bych celkem ocenil 😁" odpověděl mi na mou otázku "Dobře tak pojď za mnou, jo?" Zeptal jsem se ho a uvnitř sebe jsem vyšiloval radostní. Představte si, že se u vás doma nachází vás celověký crush, se kterým se v realitě vlastně vůbec nebavíte. Doufám, že to není sen. Pokud ano nechci se nikdy probudit.
Došli jsme do kuchyňě. " Co by jsi si dal, mám tu šťávu, jahodovou nebo malinovou, džus, hruškový nebo jahodový, Coca-Colu a prostě čistou vodu. Copak by jsi chtěl?"

Jeongin pov:

Ten mladík byl na mě tak milý. Navrhl mi, že u něho mužů i přespat, že mu to nevadí. Ale zase se moc neznáme, takže to úplně není vhodné i když si myslím, že by mi neublížil. Jo on se mě na něco ptal, že? "N-no asi ten džus, pokud můžu prosit?" Moje odpověď zněla spíš jako otázka, ale co o de mě čekáte. Představte si, že jste u cizího člověka a máte z něho i trochu strach, je na vás podivně milý, jako kdyby vás čekal. Jako kdyby vás znal. Je pravda, že mám pocit, že ho znám nebo, že jsem ho už někde viděl. Tento chlapec je velice zvláštní. "A jaký džus si dáš?" zeptal se mě. "Asi ten hruškový, můžu prosím?" Jsem v rozpacích, jak ho neznám trochu se ho bojím, že mě ohne hned za rohem. "Samozřejmě, prosimtě neboj se mě. Já ti vážně nic neudělám. Jsem asi moc přehnaný, že? Moc se ti omlouvám" nevím mám tendenci mu věřit, ale zároveň se ho bojím. Je to divný pocit. "Ne to je v pohodě, jen mám pocit, že.. ž-že. Já. Teda ty, já..."Nedokázal jsem mu říct to co chci, mluví se mi o tom dost špatně. Ale už to konečně potřebuju někomu říct, držím to v sobě dost dlouho. Sice ho neznám ale už mu to dořeknu, když jsem to načal.

______________________________________

Ahoj květinky a květáčkové ❤️ jsem tu. Doufám, že se líbí. Zase běžná délka mých kapitol. Omlouvám se za všechny pravopisné chyby a zatím papa 💞

Každý komentář i hvězdička potěší 🌟

Vaše Rin 🤍

"I love you but you don't even remember me" HyunIn Kde žijí příběhy. Začni objevovat