Jisung pov
Neděle jen z Jisungova pohledu
Je mi líto, že jsem musel Inovi lhát kde a s kým se nacházím, ale to by nebylo překvapení. Chystáme mu společně s Felixem, se kterým jsem se velice sblížil, narozeninovou oslavu. V pondělí má totiž narozeniny. Všechno jsme to včera, v sobotu, zařídili. Dneska už jen dolazujeme. Hodláme ho napřed vzít do restaurace. Pak do hračkářství, protože je to takové naše mimi. A potom ho zavedeme ke mě domů kde bude mít dárky a dort. Pomohli nám ještě Minho a ten jeho pitomý kamarád Hyunjin. Moc dobře vím, že si na něj Jeongin nepamatuje, ale já si ho pamatuju velice dobře. Hyun v minulosti ublížil Inovi a to hodně, odešel z jeho života a nenechal po sobě ani vzkaz. In ho tak tuze miloval. Jenže pak přišla ta nehoda s jeho řidiči. On napřed ztratil paměť a když už si začal vzpomínat, umřeli mu rodiče. Hyun tu nebyl. Odešel když ho In nejvíce potřeboval. A mezitím když mu zmizel ze života musel jsem se o něj starat já. Beru Jeongina jako svého mladšího bratra. Aby jsme se dostali k důvodu 'proč si Jeongin Hyuna nepamatuje?'. Je to velice snadné, poté co 'zapomněl' si musel na lidi vzpomenout tím, že s ním byli. Ale to ten kokos Hyunjin neudělal. Nebyl tu, nebyl nikde poblíž. Ina opravdu velice strhlo jak ho Hyunjin opustil. Ani nedokážu popsat jak moc ho miloval. A on mu zlomil srdce. Nejradši bych ho přetáhl lopatou a zakopal pod zem. Ale to nemůžu. Potřebujeme přece pomoct s tou Inovo oslavou. Že jo. Nevím jestli tam pak bude chtít být. Ale to teď není podstatné.
Hlavní je, že je neděle a já teď vstávám abych mohl pracovat na oslavě. Ani máte pravdu bude tu i ten kokos Hyun. Ale Minho je Minho, že? Když nám pomůže a nebude si mě všímat může tu zůstat. Ale i kdyby odešel Minha si chci nechat. Je už jen můj. Nebo teda v mých představách😅🤐. O tom radši teď ne. Okej
Zazvonil zvonek. Už jsem s Felixem seděl v obýváku a plánoval co dáme kam. Rozešel jsem se ke dveřím. -Můj princ přijel. V krásném autě. Jo a ještě ta jeho vošuntělá rohožka Hyunjin taky- pomyslel jsem si a s pozdravem a vražedným pohledem, který jsem věnoval Hyunovi, pozval dál. Minho vypadal zase skvěle.
"Super tak kde začneme?" Zeptal se Minho. "Ahmm... No to nevím asi napřed vymyslíme stůl a takhle ty věci a až pak dekoraci stropů a stěn" odpověděl a zároveň se usmál na Minha. "Napřed uděláme stěny a stropy, z praktického hlediska, protože pak kdyby jsme třeba lezli na štafle a tak, tak by jsme to mohli shodit, chytrolíne" řekl Hyunjin. Už jeho hlas mě sere. "Oh, pan 'Vše vím' se taky ozval" odpověděl jsem mu jízlivě. "Ale Hyun má pravdu Jisungie, je pravda, že pak by jsme to u země mohly zničit" poznamenal Felix. "Jasně Lixí, máš pravdu" usmál jsem se na světlovlasého chlapce a hodil po Hyunjinovi velice ošklivý pohled.Tak AHOJTEE, jsem tu zase s novou části. Co na to říkáte? A jaký jsou vaše nejoblíbenější shipy?
ČTEŠ
"I love you but you don't even remember me" HyunIn
FanfictionJeongin-kluk po autonehodě zapomněl a ztratil spoustu vzpomínek a lidí. Podaří se Hyunjinovi opět nějakým způsobem vrátit vzpomínky a tak i pocity k němu? "Miluji tě, ale ty si mě ani nepamatuješ" ~Hyunjin "Innie vydrž, všechno bude dobré. Já se o...