16🤕

64 6 0
                                    

Jeongin pov:

Po tom co jsem se Hyunjinovi chtěl svěřit a moc to nedopadlo, tak jsme se šli dívat na film. Dívali jsme se asi hodinu. Potom jsem však sponzoroval, že pršet přestalo chci domů a chci zavolat Jisungovi, protože jsem si právě vzpomněl, že jsem si to s ním ještě nevyřídil. Už jsem vážně chtěl domů. I když jsem si s Hyunjinem celkem sedl, tak u přes to je to pro mě cizí člověk. Je divnej hodně divnej, hrozně mi někoho připomíná, ale nevím koho. No nic nebudu se tím zabývat. Koukl jsem se na Hyunjina a řekl mu. "Hyunjine, já už bych chtěl jít domů, venku už neprší a já si něco musím vyřídit 🙂" on se na mě otočil také se usmál. "Jasně, pokud chceš, já tě tam odvedu, teda pokud chceš" "Jo tak díky, sám by jsem se bál, je už celkem tma a nevíš co tě za rohem potká" odpověděl jsem mu. Je milý, to jo, ale až moc. Je divnej, nezná mě, ale chová se jako kdyby mě znal. "Super tak můžeme vyrazit" usmál se na mě a šel ke dveřím.

Hyunjin pov:

"Super tak můžeme vyrazit" řekl jsem a falešně se na něho usmál. je mi líto, že chce odejít. Kdyby řekl, že musí, že doma má něco na práci nebo úkoly, ale on chtěl odejít. Asi jsem neudělal dobrý dojem.
Rozešel jsem se ke dveřím. Jeongin se rozešel ke mně. "Super, ještě jednou moc děkuji, že mě odvedeš domů" je tak milej, nejmilejší stvoření co jsem kdy potkal. Bohužel nikdy se mnou nebude, takže si musím vážit každé sekundy i minuty co s ním jsem. "Není za co, stejně jsem dneska neměl co na práci" odpověděl jsem mu. "Tak pojď, ať stihneš to co jsi chtěl" řekl jsem mu a vyšel jsem i oblečený ven před barák. Jeongin si jen nandal boty a vyšel za mnou. "Tak jdem" řekl Jeongin a vyrazili jsme.

______________________________________

Ahojte květinky a květáčkové. Tak jakpak se máte. Mockrát děkuji za všechny přečtení a hvězdičky, ani nevíte jak si toho vážím. Jinak moc se omlouvám všechny za chyby. Mějte se a u další kapitolky papá ❤️

Vaše Rin 🤍

"I love you but you don't even remember me" HyunIn Kde žijí příběhy. Začni objevovat