Jeg sidder i sofaen i stuen og laver ekstra lektier, som vi kunne lave i ferien. Jep, så meget keder jeg mig. Min far er i retssalen lige nu med sagen, hvor Kiara og Bradley går imod ham, men jeg havde ikke lyst til at være med i dag. Jeg skal på et tidspunkt, fordi det drejer sig om, hvorvidt min far må se mig eller ej, så jeg skal spørges om ting, men jeg ved det ikke helt. Nate kan jeg heller ikke være sammen med, fordi sagen om Charlie skal ske lige efter, så det er de ved at gøre sig klar til.
Jeg troede aldrig, jeg skulle sige det her, men nøj hvor de her lektier keder mig. Det er jo helt sindssygt. Måske er det bare fordi, jeg savner Nate. Selvom jeg egentlig ringede med ham for cirka et kvarter siden, men stadig. Jeg savner hans nærvær. Selvom jeg lige var sammen med ham i går. Okay, Brooke, slap nu lige lidt af. Det er jo ikke fordi, du er forelsket i ham eller noget...vel?
"Neeejjj, slip mig," griner Leah, imens hoveddøren lukker i. Will, Leah og Melissa er kommet grinende indenfor, og Will har Leah hængende over skulderen.
"Hvad er det magiske ord?" spørger Will med et kæmpe smil ud over hele fjæset.
"Pleaaaasseee," griner Leah og får et endnu større grineflip, fordi Will begynder at kilde hende på maven, imens han løfter hende af hans skulder. Han holder hende dog stadig oppe i luften.
"Det hørte jeg ikke lige. Hvad sagde du?" spørger han smilende og vender hende på hovedet i hans arme.
"Please sæt mig ned," griner hun højt.
"Nårh, det kunne du da bare have sagt," siger han og går herhen til stuen, før han smider hende i sofaen og begynder at kilde hende endnu mere.
"Sop," griner hun og spjætter helt vildt, imens hun prøver at stoppe ham, men det virker ikke rigtigt.
"Stop betyder stop," griner Melissa og hopper på Will, før hun begynder at kilde ham, så han får et grineflip. Leah griner og hopper med ovenpå ham for også at kilde ham. Han er nu overmandet på sofaen og kan ikke stoppe med at grine. Jeg sukker af hans umandighed og koncentrerer mig om mine lektier.
"Okay, jeg skal nok stoppe, hvis I også stopper," griner Will og prøver på at få dem til at stoppe.
"Lover du?" spørger Leah med løftede øjenbryn.
"Ja ja, jeg lover," griner han. Melissa og Leah nikker til hinanden og giver langsomt slip på ham. De kigger alle på hinanden for at holde fred.
"I er mærkelige," kommenterer jeg. Melissa nikker sig enig med et grin og tænder for fjernsynet. Leah ser helt glad ud over at se fjernsyn.
"Mærkelige betyder bare, at vi ikke er normale, og det betyder, vi er specielle, hvilket alle jo gerne vil være nu om dage," siger Will klogt. Sandt nok, der står mange ting om det rundt omkring.
"Fint, du har en fair pointe," sukker jeg og laver videre på lektierne. Han smiler stolt og kigger så forvirret på, hvad jeg har gang i.
"Hvad laver du?" spørger han forvirret. Er det ikke åbenlyst?
"Lektier," siger jeg bare og trækker på skuldrene. Han griner lidt.
"Selvfølgelig. Jeg troede bare ikke, du havde flere lektier for i ferien," siger han og sætter sig over ved siden af mig.
"Det havde jeg heller ikke, men det her er ekstra lektier, og jeg var ved at kede mig ihjel, så lektier blev det," siger jeg med store øjne, imens jeg bliver ved med at lave det.
"Du kunne da bare have været med os," siger han og hentyder til, at han var ude på tur sammen med Melissa og Leah.
"Nahh, I har jeres egen lille familie, og det har jeg det helt fint med," siger jeg, selvom det egentlig ikke er så sandt. Han kigger på mig med et løftet øjenbryn, som viser, at han ikke køber den. Jeg sukker og skal til at sige noget, men så går hoveddøren op. Kiara og Bradley kommer ind med stolte smil. Jeg kigger lidt forvirret på dem. Det samme gør Will.
أنت تقرأ
In Your Eyes |✔️
أدب المراهقين!!LÆS INTROEN, DER ER OGSÅ ADVARSLER!! ---- Brooke Bennett er en 17'årig pige, der har styr på hendes liv, hvis du altså spørger andre. Hun får gode karakterer, hun er venlig, og hun er populær. Hvad kan der dog være galt i det? Det de andre ikke ve...