3

49 4 0
                                    

Wooyoung, önündeki çocuk uyanmayınca paniğe kapılmaya başladığını hissett.

Sahile baktı ve dudağını ısırdı. Etrafta başka insan görmemişti... Belki üzerini değiştirebilseydi daha çok yardımı dokunurdu.

Bu daha önce hiç yapmadığı bir şeydi ama hakkında birkaç kez okumuştu.

Wooyoung gözlerini kapattı ve zihninin açılmasına izin verdi. İçindeki derinlerdeki büyüye uzandı, onu çağırdı ve öne çıkmasını istedi.

Bunun sonucunda pullarının ısınmaya başladığını hissedebiliyordu. Neredeyse kaşınıyorlardı ve onları tırmalama dürtüsüne karşı koymak zorunda kaldı.

Odak. Odaklanmaya ihtiyacı vardı.

Büyü ona baskı yaptı ve ne istediğini sordu.

Wooyoung, kuyruğunun iki insan bacağına dönüştüğünü ve içine kıyafet dedikleri bir katman eklediğinden emin olarak tasavvur etti ve sihirden dileğini yerine getirmesini istedi.

Aniden, Wooyoung kumun üzerinde havada asılı kaldı ve pulları daha da parlarken, mor ışık huzmeleri bacaklarının etrafında dönüyordu.

Tuhaftı... Sihir her şeyi uyuşturmuş gibiydi. Sihir biter bitmez kuyruğunun ikiye ayrıldığını ve  bacaklara doğru küçüldüğünü hissetmedi.

Bacaklarını örten ince kumaş tabakasını fark ettiğinde ağzı açıldı ve birkaç saniye ayak parmaklarını kıpırdattı.

Sonra yanındaki çocuğa döndü ve diz çökmüş pozisyona geçti.

Artık etrafta dolaşmak ÇOK daha kolaydı! Wooyoung elindeki göreve odaklanmak için heyecanını bastırmak zorunda kaldı.

Çocuğun göğsüne birkaç kez bastırdı. "Uyan. Uyanmana ihtiyacım var."

Özellikle sert bir itişten sonra, çocuk aniden birkaç ağız dolusu su tükürdü. Yan dönerek karnını tuttu.

"Sorun değil. Sen iyisin." Wooyoung dedi. Bir insan dilinde konuştuğunu şimdi anladı. Sihrin başka bir hediyesi olmalı.

Oğlan kendini toplamak için bir dakika daha bekledi, sonra başını dizlerinin arasına alabilmek için doğruldu. Nefesi hâlâ kesik kesik ve titriyordu ama iyi görünüyordu.

Wooyoung sabırla bekleyerek arkasına yaslandı. Diğerinin zayıf vücudunu incelemek için zaman ayırdı. Görebildiği kadarıyla, çocuk formda ve inanılmaz derecede yakışıklıydı.

"Teşekkür ederim." Sonunda ıslak sarı saçlarını karıştırırken konuştu. Sözleri boğazını sıyırdı ve Wooyoung onun irkildiğini gördü.

"Sorun değil. Yardım edebildiğime sevindim."

Çocuk yavaşça başını kaldırdı ve deniz adamına bakmak için döndü. Wooyoung, gözlerini önündeki güzel, altın rengi kahverengi süsenlerle buluşturduğu anda içinin alt üst olduğunu hissetti.

Her şey durmuş gibiydi. Wooyoung ağzının biraz açıldığını hissetti ve kalbi sanki ilk kez atıyormuş gibi çarpmaya başladı. Okyanusun sesi bile uzaklaştı.

O... baş döndürücüydü.

"Hiç yaralanmadın, değil mi?" Oğlan, Wooyoung'a bir göz atarak sordu. "Seni gemide gördüğümü hatırlamıyorum. Herkes anladı mı?"

Wooyoung ensesini ovuşturdu ve aşağı baktı. Hâlâ bir büyünün etkisindeymiş gibi hissediyordu ama uzağa bakmak yardımcı olmuş gibiydi. "Bilmiyorum. Gemide değildim; seni suyun altına girerken gördüm."

"Sen... kendi hayatını... benim için mi riske attın?"

Deniz adamı çocuğa baktı ve yanaklarının biraz ısındığını hissetti. "Evet, öylece ölmene izin veremezdim."

Song of the oceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin