10

31 4 0
                                    


Wooyoung kıyıya yaklaştıkça gücünün azaldığını hissetti. Hareketsizleştirme büyüsünde zaman akıyordu ve bu yüzden kaplan köpekbalığı ona yetişecekti. Tabii önce başka bir şey onu yakalamadığı sürece.

Hiçbir şeyin onu şaşırtmaması için çevresine göz kulak olmak için elinden gelenin en iyisini yaptı ve onu suyun içinden çekmek için kollarını kullanmaya başladı.

Deniz tabanı yükselmeye başladı ve Wooyoung da yüzeye dikkat etmeye başladı. Görebildiği kadarıyla yakın çevrede hiç insan yoktu.

Bu onun şansıydı.

Wooyoung, pullarını delmeyi başaran ısırıktan gelen acıyla yüzünü buruşturarak kuyruğunu daha sert salladı.

Su yeterince sığ olduğunda, Wooyoung dönüşebilmek için sihrini bir kez daha kullanmak için elinden gelenin en iyisini yaptı. San'ın iki gün üst üste aynı şeyi giyerek ortaya çıkmasındaki şaşkınlığını hatırlayarak, bu sefer farklı bir kıyafet tasavvur etmeyi kesinleştirdi.

Bu sefer bir kot şort ve beyaz kolsuz bir gömlek vardı.

Wooyoung yüzeye çıktığı anda boğazından bir çığlık yükseldi. Ağır vücudunu ileri doğru hareket ettirmek için kollarını salladı ve hemen tek bacağını kullandığını fark etti.

Birkaç ıstırap verici dakikadan sonra, deniz adamı başka bir saldırı olmaksızın kendini sahile sürüklemeyi başardı. Bunu olumlu olarak kabul etti, ancak sağ bacağının alt yarısında hem üstte hem de altta çok belirgin yarım ay ısırık izi olduğu gerçeğini anlayınca kalbi anında battı.

Neyse ki köpekbalığının yüzgecinin bir parçasını koparacak kadar sert bir şekilde kilitlenme şansı olmamıştı, aksi takdirde Wooyoung'un şu anda nasıl bir durumda olacağı hakkında hiçbir fikri yoktu.

Sadece kollarını kullanarak kendini kumsalda daha da yukarı çekerken birkaç sızlanma ağzından kaçtı. Sağ bacağının parmaklarını bile oynatamıyordu...

"Patlayan baloncuklar..." Wooyoung mırıldandı. Dudağını ısırdı ve yavaşça öne doğru eğilip bacağındaki kanlı deriye dokundu. Altındaki kumu lekeleyen kan miktarıyla bunun iyileşmesine imkan yoktu.

Kendini iyileştirmesi kolay olurdu... inanılmaz derecede kolaydı... ama köpekbalığını hareketsiz kılmak ve dönüştürmek o kadar çok sihir kullanmıştı ki, daha fazla kullanırsa, kendini zor duruma sokabilecek kadar yıpratma riskini göze alıyordu. tehlike. Ya da daha kötüsü, yaşam gücünü tüketmeye başlayabilir.

Ama bu yaradan da kurtulmasına imkan yoktu.

Böylece Wooyoung derin bir nefes aldı ve ellerini yaralı bacağında aşağı yukarı gezdirmeye başladı. Canını yaktı ama elleri mavi renkte parlamaya başlayınca, sihir anında acıyı dindirdi ve narin insan derisini tekrar bir araya getirmeye başladı.

Saniyeler geçti ve her biri geçtikçe göz kapaklarının biraz daha sarktığını hissedebiliyordu. Wooyoung, ilerlemeyi izleyebilmek için onları açık tutmak için elinden geleni yaptı. Onu tamamen iyileştirecek kadar enerjisi olduğunu düşünmüyordu ama en azından kanamayı durdurması gerekiyordu.

Birkaç dakika daha sürdü, ama geriye kalan tek şey biraz yara izi kaldığında, Wooyoung büyüyü serbest bıraktı ve tekrar kumların üzerine çöktü.

Vücudunun kontrolünü yeniden kazanmaya çalışırken nefes almak onun için bir mücadeleydi.

Mingi öğrendiğinde bundan hiç memnun olmayacaktı. Bir kaplan köpekbalığı ona saldıracak kadar acıkmışsa, yiyecek kaynaklarının başı dertte olabilir. Nüfuslarını izlemek ve bölgedeki diğer ırkları kontrol etmek için bazı izciler göndermeleri gerekecekti.

Song of the oceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin