42

14 3 1
                                    

Wooyoung'un hızla öğrendiği bir şey varsa o da Seonghwa'nın şimdiye kadar karşılaştığı en kötü insan ya da yaratık olduğuydu.

Nihayet yeni hapishanesine bakma şansı verildiğinde, diğer deniz halkının da içinde bulunduğu birkaç küçük tankı görünce utandı. Önündeki cama vurup seslendi ama hiçbiri tepki almadı.

Her birini tanıdı... Mingi'nin taç giyme törenine diğer bölmeleri davet etmek için seçilen konvoyun bir parçasıydılar. Wooyoung her zaman hepsinin ya garip insan makinesi ya da sonradan gelen köpekbalıkları tarafından öldüğünü varsaymıştı.

Bunca zamandır burada sıkışıp kaldıkları düşüncesi onu hasta ediyordu... onlara ne olduğu korkusunun yanı sıra. Her biri zayıftı ve pulları solmuştu.

Ama neden onları burada tutuyorlar? Bu adam onlardan ne istiyordu?

Wooyoung cevabı hayal bile edemiyordu ama düşündüğü her şey onu korkutuyordu.

'Gösteri' başlamadan önce çok beklemesi gerekmedi.

Onu esir alan kişi geri geldi ve Wooyoung'un kendisine sağlanan kaba kumda oturmak için seçtiği yerin tam önünde durdu.

"Seni tekrar gördüğüme ne kadar sevindim bilemezsin küçük deniz adamı." Adam sırıttı ve kollarını çaprazladı. “Eminim kaçtığını ve evine dönebileceğini düşünmüşsündür.”

Wooyoung kendi içine kapandı ve sırtını cama yasladı. Saklanacak bir yer olmamasından nefret ediyordu. Neredeyse hareket edemeyeceği bir yerde, tam teşhirde sıkışıp kalmıştı.

"Benimle konuşmayacak mısın? Yapabileceğini biliyorum, Hongjoong bana her şeyi anlattı."

Sanki tek başına isim onu çağırabilirmiş gibi, Bay Kim elinde tuttuğu bazı kağıtlara bakarak odaya girdi. "Efendim, burada."

"Harika. O halde başlayalım.” Adam konuşurken gözlerini Wooyoung'dan hiç ayırmadı. "Sen şimdiye kadar bulduğum en iyi örneksin. Anahtarın sen olduğunu biliyorum."

Sonra Hongjoong'a döndü ve çenesini tuttu, göz teması kurmaya zorlamak için başını geriye doğru eğdi. "Hazır mısın Kıymetlim? Nihai hedefimize ulaşmak üzereyiz.”

"Evet efendim."

"Sanırım birlikte başardıklarımıza bakılırsa artık bana Seonghwa diyebilirsin, değil mi?" Adamın sesi, tıpkı Aquatis'in çevresindeki mercanların arasında saklanmayı seven bazı deniz yılanları gibi, ipeksi pürüzsüzlükte ama zehirle doluydu.

“Evet, Se-S-Seonghwa.” Hongjoong göz temasını korudu ama Wooyoung boğazının sallanışını ya da elinin yanında nasıl titrediğini kaçırmadı.

Seonghwa onu korkuttu.

Peki Hongjoong neden ona yardım ediyordu?

Wooyoung rahat olmaya çalışırken kuyruğu birkaç kez ileri geri sallandı. Kendini ve akrabalarını buradan uzaklaştırmak için büyüsünü kullanmak için her şeyi verirdi ama ne yazık ki Seonghwa büyü alımını minimumun biraz üzerinde tutmak konusunda harika bir iş çıkarıyordu.

Artık ihtiyacı olan tek şey zamandı. Doğal büyüye erişimi olmayan bir tankta sıkışıp kaldığı için bu şekilde yeniden şarj olması çok daha uzun sürerdi ama oraya ulaşacaktı.

Yani akvaryumun ona yaptıklarını yaşamak zorunda kalmadığı sürece.

Gözleri kuyruğuna düştü. Güzel, parlak, mor ve kırmızı kuyruğu. Yine mi mahvolacaktı?

Sanki önündeki adamın meraklı, kötü gözlerinden saklamak istercesine onu büktü ve bir kısmını göğsüne doğru çekti.

Şimdi Hongjoong'u canını acıtacak bir şekilde öpüyordu.

Song of the oceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin