San'ı gördüğü güzel rüyadan uyandıran şey, aralıksız bir uğultuydu. Ve bu onu kızdırdı. O ve Wooyoung, tıpkı yazın olduğu gibi birlikte sahilde vakit geçiriyorlardı. Çok gerçek hissettirdi…Ama vızıltı durmadı, bu yüzden San inleyerek elini telefonuna indirdi, sonra sersemlemiş bir şekilde cevap verebilmek için yüzüne doğru çekti. "Merhaba?"
"San hemen buraya gelmelisin." Bu Jongho'ydu.
Sesindeki aciliyet San'ın hemen doğrulmasına neden oldu. Adrenalin ışık hızıyla içinden geçiyor ve daha konuşamadan yataktan tökezleyerek kalkıyordu. "Nedir? Sorun nedir?"
"Bilmiyorum ama iyi görünmüyor."
"YEOSANG!" San telefondan uzağa bağırdı. "Biz geliyoruz."
"Bugün sergiyi kapattılar, rozetini getir"
San konuşurken onu tuttu ve bir sweatshirt'ü kafasına geçirmeyi bitirdi, ardından bir kot pantolon giydi.
Yeosang çoktan giyinmiş ve anahtarlarını elinde tutarak odaya koştu. "Tamam gidiyoruz." San telefonu kapattı ve ikisi arabaya koştu.
Akvaryuma kadar tüm yolu hızlandırdılar. San, kenara çekilirlerse dışarı çıkıp kaçacağını zaten kabul etmişti, ama neyse ki yapmadılar.
Ön girişte rozetini gösterdi ve biletleri kontrol eden kişiye bugün misafir olduğunu söyleyerek ve yanıt vermesi için zaman tanımadan Yeosang'ı arkasına çekti.
Jongho'nun vardiyası öğlen saatlerinde başlamıştı, bu yüzden halletmeleri gereken bir sürü insan vardı. Köpekbalığı tünelinin girişine vardıklarında, onu kapatan sarı bandın altına daldılar ve koridorda koştular.
San kayarak ana kubbede durdu ve içindeki her şeyin paramparça olduğunu hissetti.
Wooyoung sırtı cama dönük şekilde kumda yatıyordu. Daha fazla pul alındığından kuyruğunda daha belirgin delikler vardı.
Balıklardan birkaçı, sanki onu koruyormuş ya da sadece onu rahatlatmak için oradaymış gibi, etrafında yavaşça yüzüyordu. Birkaç yengeç de kuyruğunda sürünüyordu.
"Buraya geldiğimden beri böyle." Jongho dedi. "Dikkatini çekmeye çalıştım ama hareket etmiyor."
San öne çıktı ve ellerini camın üzerine koydu. "Young?" Deniz adamının dönmesini umarak hafifçe vurdu.
Yapmadı.
"Biz ne yaptık?" diye sordu Yeosang, sesi biraz titriyordu.
Jongho, bir kolunu omuzlarına dolamak için ona yaklaştı.
San ise öfkesinin arttığını hissetti. Kullanabileceği herhangi bir şey için tankın etrafına bakındı. İşte o zaman platformun suyun diğer tarafında sallandığını fark etti. "Orada kameralar var mı?"
"Hayır, sadece koridorlar." Jongho yanıtladı.
"Bizden başka kimse kameraları her gün kontrol ediyor mu?" San genç olana sert bir bakışla bakmak için döndü.
Jongho'nun gözleri parladı ve hızla başını salladı.
"Onları kameralardan uzak tut. Onu buradan çıkarıyoruz. Bugün."
"San... Bunu nasıl yapacağız?" Yeosang sordu.
"Bilmiyorum, ama arabaya geri dön ve çek. Hızlı olmamız gerekecek."
"Suçlu olacağız..." diye fısıldadı Jongho.
"Eğer sana bir şey sorarlarsa, sadece beni söyle." Diğer ikisi itiraz etmeye çalıştığında San ellerini kaldırdı. "Benimle birlikte düşmene izin vermeyeceğim ama onu artık orada göremem." Bir an duraksadı, sonra gözlerini Yeosang'a kilitledi. "Onu seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...