"Eve gitmek için sabırsızlanıyorum." Yeosang, başını koltuğunun arkasına yaslarken içini çekerek söyledi. Ellerini direksiyon simidinin altına bıraktı ve önlerindeki arabayı takip etmeye odaklandı.
Arkadaş grubu, birbirlerine yapışabilmeleri için küçük bir 'araba treni' yaptılar ve bu noktada Youngjo önlerinde yol gösteriyordu.
San mırıldandı ve penceresinden dışarı bakmak için döndü. Bir yanı da eve gitmeye hazırdı. Ama daha büyük bir kısmı, başına gelen en iyi şeyi geride bırakmış gibi hissediyordu... Ve bu, gittikçe daha da uzaklaşıyordu.
Kalbi göğsünde ağırdı, daha önce hiç yaşamadığı bir şeydi ve tek düşünebildiği, peşini bırakmayan parlak gülümseme ve bulaşıcı kahkahaydı.
"İyi olacak mısın?" diye sordu Yeosang, San'a doğru bakarak. Cevap alamayınca daha sinirli bir iç çekti ve devam etti, "İşte bu yüzden sana bağlanmamanı söyledim."
San dudaklarını büzdü ve bir elini yumruk yaptı ama her öfkeli ifadesini geri tuttu ve kusmaya başlamak istedi.
"Ama... neden yaptığını anlayabiliyorum. Wooyoung kesinlikle çok eşsiz bir insan. Ben... Ayrılmak zorunda kaldığımız için üzgünüm. İletişimde kalabilmek için numarasını aldın mı?”
"HAYIR." San gözlerini kapattı ve yanağından aşağı bir damla gözyaşı hissettiğinde sadece biraz şaşırdı. Silmek için hızlı bir hareket yaptı ve Yeosang'ın görmediğini umdu. “İkimiz de işe yaramayacağı konusunda hemfikirdik.”
"Pekala, o zaman belki de olması gerekmemişti."
San, arkadaşının sözleriyle birlikte başını sallarken buldu. Ancak ifadede ona uymayan bir şeyler vardı. 'Olacağı varmış'…
"Oh, Jongho seninle bir işten bahsetti, değil mi?"
"Evet."
"Onu yapacak mısın?"
"Başvuracağım." San yorumladı. Kısa cevap karşısında Yeosang'ın onaylamadığını hissedebiliyordu ama neyse ki başka bir şey söylemedi.
Oysa doğruyu söylemişti. Birkaç hafta önce Jongho, Yeosang ve San'ın eve döndüklerinde bir iş için ne yapacağı hakkında konuştuklarına kulak misafiri olmuş ve San'a işinde başvurabileceği bir açık pozisyon olduğunu ve özgeçmişinin ulaşacağından emin olacağını söylemişti.
Onun için bulunmaz bir fırsat olurdu. Eğitim verecekleri bir gece güvenlik görevlisiydi. Ve gerçekten de Jongho, yapması gereken en fazla şeyin etrafta dolaşmak ve kameraları izlemek olduğunu söyledi.
San, böyle bir işe sahip olmasının kendisi için iyi olacağını düşündü. Kendi başına olabilirdi ve bu onu yine de aktif olmaya zorlardı. Ve bu onu ne kadar suçlu hissettirse de Yeosang'ın tersi bir programda olmayı dört gözle bekliyordu. Daha yaşlı olanın ruh haline takıntılı hale geleceğini ve iyi olduğundan emin olmak için sürekli kontrol etmeye başlayacağını biliyordu.
Ve Yeosang'ı tanıdığı için, muhtemelen San'a da yeniden tuzak kurmaya çalışırdı. San'ın geçmişteki ilişkilerinden veya flörtlerinden birkaçı, Yeosang'ın başlattığı tanışma randevuları nedeniyle başlamıştı, bu yüzden San, arkadaşının zevkli olduğunu ve onu iyi tanıdığını inkar edemezdi. Ama... hiçbir zaman sağlıklı bir ilişki kurabilecek konumda olduğunu hissetmemişti.
Şu anda San'ın istediği en son şey, kör randevulara zorlanmaktı. Kimse ona Wooyoung kadar sert vurmamıştı...
Eli göğsüne gitti ve altına sakladığı denizkızı pulunu kavradı. Hareket, taktığından beri yaptığı bir şeydi. Nedense dokunmak ona belli bir rahatlık getiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...