32

18 3 0
                                    

"Onun iyi olduğunu mu düşünüyorsun?" San göle bakarken sordu.

"Evet, hâlâ beş dakika önce bize sorduğun zamanki kadar iyi olduğundan eminim." Yeosang içini çekti. “Dikkat edip bitirmemize yardım eder misin lütfen?”

"Pardon pardon." San, Jongho'nun çadırları için yere birkaç kazık çakmasına yardım etmek için koştu. “Bir süredir yoktu…”

Arkadaşları işlerine dönmeden önce birbirlerine şakacı bir şekilde gülümsediler.

San onun aptallık ettiğini biliyordu. Wooyoung kendi başının çaresine bakabilecek kadar yetenekliydi. Ama arkasına bile bakmadan yüzerek uzaklaşmasında San'ın kalbini acıtan bir şeyler vardı.

Okyanusa ulaştıklarında böyle mi olacak?

San, farkına bile varmadan gömleğinin yakasını gözlerini kurulamak için kullanıyordu.

Yeosang bir kez daha çalışmayı bıraktı ve onun önünde durdu. “Sannie…” Bir anlığına dudaklarını yana doğru büktü ve San o 'kardeşlik sevgisi' konuşmalarından birine başlamak üzere olduğunu biliyordu. "Ona nasıl hissettiğini söyledin mi?"

San'ın beklediği soru bu değildi. Gözleri büyüdü ve arkadaşının meraklı bakışları karşısında telaşlandığını hissedebiliyordu.

"Bunu "hayır" olarak kabul edeceğim." Yeosang iki eliyle boynunun arkasını tuttu ve içini çekti. “San… Ne yapıyorsun?”

"Artık bilmiyorum Sangie. Bütün bunlar tam bir rezalet… Ama onun için en iyisini istediğimi biliyorum ve eğer bu onun gitmesine izin vermek anlamına geliyorsa… o zaman bunu yapacağım.”

"Peki ya senin mutluluğun?"

San, büyük olanı kucaklamak için öne çıktı ve bu da Yeosang'ın kollarını San'ın omuzlarına sarmasına neden oldu. “İhtiyacım olursa mutluluğu tekrar bulacağım. Ve kardeşimin bana baktığını bilmek beni her zaman mutlu ediyor."

"Kapa çeneni." Yeosang mırıldandı, sonra burnunu San'ın boynuna soktu.

"Jongho'ya nasıl hissettiğini henüz söylemedin mi?"

Yeosang gerildi ve geri çekilmeye çalıştı ama San onu orada tutmak için ona daha sıkı sarıldı. "Bunu bana çeviremezsin. Durumlarımız tamamen farklı."

"Seninle bir anlaşma yapacağım. Önümüzde koca bir hafta sonu var, bu yüzden ikimiz de itiraf edene kadar ayrılmamayı hedef haline getirelim.”

Büyük olan derin bir nefes aldı ve ardından bir kez başını salladı. "Anlaştık"

Ayrıldıktan sonra üçü kamp alanını kurmayı tamamladı. Jongho, biraz mahremiyet sağlamak için aralıklarla yerleştirdikleri iki çadırı ve kamp ateşi için gerekli şeyleri getirmişti.

San, gölden yüksek bir su sesi geldiğini ve parlak bir "Sannie!" sesini duyduğunda bir çukur kazma sürecindeydi.

Onlara küçük bir kürek attı ve hemen kıyı şeridine koştu.

Wooyoung kendini sığ suya sürüklerken yüzü gülüyordu. Uzun kuyruğu arkasında sallanarak etrafındaki suyu ve kiri karıştırıyordu. Ancak suyun bulanıklaşmasına rağmen San, pullarının mor ve kırmızının daha canlı bir karışımına dönüştüğünü görebiliyordu.

"Nasıl hissediyorsun?" San pantolonunu sıvarken sordu. Ayak parmakları suya ilk değdiğinde tısladı. Hava hatırladığından daha soğuktu... ama deniz adamının önünde çömelebilmek için kendini öne çıkmaya zorladı.

"Müthiş! Tuhaf ve farklı ama aynı zamanda çok güzel!” Wooyoung'un gülümsemesi konuştukça büyüdü. “Ama balıklar o kadar dost canlısı değil.”

Song of the oceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin