"Devam edelim!" San ısrar etti. Onu öne çekmek için Wooyoung'un elini çekiştirdi. Deniz adamını gözünün önünden ayırmasının imkânı yoktu.
Orada ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu ve bu onu daha da korkutuyordu. Bütün bu tek boynuzlu at olayı hâlâ zihninde çözmeye çalışıyordu. Tek taraflı konuşmaya dayanarak tek boynuzlu atın Wooyoung ile konuşabileceğini anlamıştı ama ne söylendiği hakkında hiçbir fikri yoktu.
Yeni peri arkadaşları önlerindeki tişörtlerin arasından hızla geçtiler. O gece ilk kez neredeyse tamamen sessizdiler. Işıkları bile kısılmıştı.
"Sanırım neredeyse geldik." Yeosang derin nefesler alarak konuştu. Elini cebine soktu ve arabanın anahtarlarını çıkardı, sonra da ses çıkarmasınlar diye sıkıca tuttu.
"Anladım!" Jongho koştukları yerin hemen solunu işaret etti. "Gidelim!"
Yeosang başının etrafında kanat çırpan birkaç periyle birlikte onlardan uzaklaştı.
Diğer üçü kamp yerine koştular ve her şeyi battaniyelerden birinin üzerine atmaya başladılar, battaniyeyi içine sarmak için üst üste yığdılar.
San, Wooyoung'un çadırlardan birini indirmeye çalıştığı yere baktı ve ellerinin titrediğini fark etti. Deniz adamını göğsüne çekmek için koştu ve onu nazikçe susturdu. "Önemli değil. Seni ele geçirmelerine izin vermeyeceğiz."
"Arkadaşlar, gitmemiz lazım." Jongho battaniye kesesini omzunun üzerinden kaldırırken homurdandı.
Wooyoung başını kaldırdı ve göle baktı.
"HAYIR. Bunu aklından bile geçirme." San elini tuttu ve arabaya doğru yürümeye başladı.
"Hayır San! Bırak." Wooyoung kolunu çekti ve ellerini birbirine kenetledi, ardından başını sallayarak onları göğsüne götürdü. "Seni tehlikeye atıyorum. B-Belki onları oyalayabilir veya uzaklaştırabilirim.”
"Sen deli misin? Seni geride bırakmayacağım!” San onu tekrar yakalamak için ileri atıldı ama Wooyoung geri çekildi. "Wooyoung, gitmemiz lazım!"
Deniz adamının artık yanaklarından gözyaşları akıyordu. "S-Sannie... ben..."
San olan bitene inanamıyordu. Wooyoung'un bunu yapmasına izin vermesinin imkânı yoktu! Hayatının aşkını bilinmeyen bir tehlikeye terk etmeyecekti. “Vay canına, bu hiç komik değil!”
“Sadece beni istiyorlar! Ya... Ya seni öldürürlerse?” Son bölümde Wooyoung'un sesi çatladı. San'dan uzaklaşmaya devam etti. "Ben b-ben bununla yaşayamam." Derin bir nefes aldı ve tekrar konuşmak için ağzını açtı ama bunun yerine şaşkın bir çığlık attı.
Jongho onun arkasından gizlice yaklaşmıştı ve şimdi deniz adamını onu geri döndürmek için tartaklama sürecindeydi. Daha sonra Wooyoung'u kaldırıp omzuna attı. “Kahraman olmana ayıracak vaktimiz yok ve seni geride bırakmıyoruz.”
Başka bir şey söylemeden o ve San arabaya doğru koştular ve o da Wooyoung'u çok kaba bir şekilde arka koltuğa bıraktı. Deniz adamı bağırdı ve San içeri girer girmez bacaklarını göğsüne doğru çekmek için acele etti. "Sür!"
Araba ileri doğru sallanarak arkasına toprak sıçrattı. Ağaçların arasında ilerlemeye başladığında Yeosang'ın yüzü parlıyordu.
Dışarıda perilerden birkaçı onlara ayak uydurmak için ellerinden geleni yapıyor, pencerenin yanına yaklaşıyor ve minik kanatlarının kaldırabildiği kadar hızlı gidiyorlardı.
Ama San şu anda buna odaklanamazdı. Kalbi hızla çarpıyor, neredeyse tüm dikkatini çekiyordu. O kadar acıdı ki…
Aniden sağ tarafından bir inilti geldi ve döndüğünde Wooyoung'un başını tutup ileri geri sallandığını gördü. Çocuğu hızla kendine çekip sıkıca tuttu. "Önemli değil. Seni buradan çıkaracağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...