23

23 2 1
                                    

San, Jongho tamamen bitkin olduğunu düşünse bile vardiyasını bitirene kadar akvaryumun etrafında dolanmaya başladı. Programını bu şekilde değiştirmemesi gerekirdi ama umutsuzluğa kapılmaya başlıyordu.

Eve giden yol, kaynayan bir sessizlikle doluydu. Jongho, parmaklarını sürekli olarak direksiyon simidine vurdu ve düşünceleri kafasında çalkalanırken birkaç sert iç çekişe izin verdi. "Neden bu kadar yaygın bir isim olmak zorunda?" Sonunda homurdandı.

"Onu hiç tanımadın mı? Yani, o kadar çok ziyaret ettiği gerçeği dışında?" San sordu.

"Yani, öyle mi? Ama o yüzlerden birine sahip olabilir. Aklıma onu tanıdığım hiçbir şey gelmiyor..."

"Biraz araştırma yapmaya çalışacağım ve ne bulabileceğime bakacağım." Cümlenin yerini bir esneme aldı ve San koltuğunda gerindi.

"Hayır, yapman gereken biraz uyumak. Yarın gece de izinli olman için yazdım." San itiraz etmeye başladığında Jongho elini kaldırdı. "Sadece bir geceden sonra hiçbir şey değişmeyecek ve sen sonuna kadar çalışıyorsun. Üç günlük bir hafta sonu geçir, biraz dinlen ve söz veriyorum, senin için Wooyoung'a göz kulak olacağım."

"B-"

"Eğer ayakta ölürsen onu kurtaramazsın."

San ağzını kapattı ve hafifçe somurttu. Genç olanın haklı olduğunu biliyordu ve içinde Yeosang'ın ona aynı şeyi söylemek için evde beklediği hissine kapıldı.

Eğer bu gerçekten olacaksa, mümkün olduğu kadar çok kazma yapmak için boş zamandan yararlanacaktı.

Yeosang konusunda haklıydı. Akşam yemeği vaadiyle hem onu hem de Jongho'yu içeri aldıktan sonra, hemen San'a döndü. "Nasıl bu kadar sorumsuz olabiliyorsun? Berbat görünüyorsun!" Küçük olanı koltuğa doğru itti ve oturmasını sağladı. "Wooyoung'u dışarı çıkarmanın önemli olduğunu biliyorum ama onun nerede olduğunu ve nispeten güvende olduğunu biliyoruz. Kendine dikkat etmelisin."

"Evet anne." San mırıldandı ama Yeosang'ın ayakkabılarını çıkarmasına izin verdi.

"Haklısın, eğer bunu kendine yapacaksan sana 'anne' olacağım!" Mutfağa girmeden önce ellerini hayal kırıklığıyla havaya kaldırdı.

Jongho duvara yaslandığı yerden güldü. "Lanet olsun, o korkunç."

"Bununla çıkmak isteyen sensin." San, Jongho'nun kıpkırmızı kesildiğini ve dikkatini dağıtmak için telefonunu çıkardığını görünce sırıttı.

İçini çekerek kanepeye uzandı ve kolunu gözlerinin üzerine koydu. Karanlık, gerçeği olan dehşetten uzaklaşmasına neden olan hoş bir şeydi.

Ama sonra mavi, mor ve kırmızı girdaplarla dolmaya başladı. Yavaş yavaş çok iyi tanıdığı bedeni oluşturdular. Wooyoung önünde bir aşağı bir yukarı sallandı, etrafında tembel tembel uçuşan baloncuklar ve yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.

Hiç ses yoktu ama San onun kıkırdamasını izledi ve geriye doğru dönmeden önce ona el salladı.

Ah, San onunla olmayı ne kadar özlemişti. Tam oradaydı, ulaşılabilecek bir yerdeydi ama yine de çok uzaktaydı.

Farkında olmadan, San'ın gözünden bir damla yaş kaçtı ve yanağından aşağı yuvarlandı. Bunun olmasına izin verdi, teninde tuhaf, çarpık bir şekilde tadını çıkardı.

"San?" Yeosang koluna nazik bir el koydu.

"Ya onu asla dışarı çıkaramazsak?" San dedi. Sesi boğuktu ve neredeyse bir fısıltıdan yüksekti. Dudaklarını zar zor hareket ettirdiğini biliyordu ama bir şekilde Yeosang onu anladı.

Song of the oceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin