Jongho'nun Wooyoung'u içeride tutacak kadar büyük bir şey bulması sadece birkaç saatini aldı. Kasabanın hemen dışındaki bir çiftçiden bir tekne satın aldı ve suyla doldurmaya başlamak için evine geri getirdi.
Yaklaşık bir saat kadar konuştuktan sonra, Wooyoung'un orada daha güvende olacağına karar verildi. Jongho yüzünü kapatmak için önlem almıştı ama San'ın tanınıp tanınmayacağından emin değillerdi. Bu nedenle ve Wooyoung'dan ayrılmayı reddettiği için San işini bırakmak istedi.
"Bu aptalca olurdu." Yeosang dedi. "Senin bir ilgin olsa hemen anlarlardı. Hayır, en azından bir süreliğine çalışmaya devam etmelisin. Bu arada bırakman için bir bahane bulabiliriz.”
"Bununla zaman kaybedemem!" San haykırdı. Küvetin yanında oturduğu yerden kalktı ve yumruklarını sıktı. "Wooyoung için burada olmalıyım!"
Arkasından su döküldü ve San, Wooyoung'un ellerine baktığını görmek için döndü. "Hiçbir yere gidebilecek gibi değilim." Yumuşakça dedi.
San, deniz adamının sözleri üzerine göğsünün sıkıştığını hissetti ve yanına diz çöktü. "Ben öyle değilim-"
"Biliyorum. Ama... Okyanus gerçekten de dediğin kadar uzaksa, seyahat edebilmem biraz zaman alacak. Ve..." Wooyoung biraz titremeye başladı. "Hiçbirimizi incitmeleri riskini alamayız. Lütfen." Yuvarlak gözlerle yukarı baktı ve San'ın elini tutmak için uzandı.
"Tamam." dedi San hemen. "Tamam. Gideceğim."
Yeosang elini onun omzuna koydu. "Ve onun için burada olacağımı biliyorsun. Bazı dersleri kaçırmayı göze alabilirim. Ravn bana ihtiyaç duyabileceğim herhangi bir kurs bulabilir.
Wooyoung isme canlandı ve sanki Ravn gelecekmiş gibi banyoya baktı.
"Merak etme." Yeosang hızlıca söyledi. "Seni görmeyecekler, özellikle de seni Jongho'nun yerine götürdükten sonra. Bir şey söyleyeceklerini sanmıyorum ama riske atmamayı tercih ederim.
"Teşekkür ederim." Wooyoung biraz yerinde kıvrandı ve kuyruğunu salladı. Ucu ağır bir gümbürtüyle karo zemine çarptı.
“Tamam, ne olmuş yani? Wooyoung'u Jongho'nun yanına götürelim, iyileşmesine izin verelim ve sonra gidelim mi?" San dudaklarını büzdü. "Hoşuma gitmedi."
"Biliyorum ama başka ne yapmamız gerekiyor?" Yeosang kapıya yaslandı ve ellerini ceplerine soktu. "Senin için iyileşme sürecini hızlandırabilecek bir şey var mı?" San'ın omzunun üzerinden Wooyoung'a baktı.
Denizci başını salladı. "HAYIR. Evde olsaydım farklı olurdu ama sihirden çok uzağım. Böyle bir yük olduğum için üzgünüm.”
"değilsin." San başını salladı ve Wooyoung'un elini sıktı. "Bunu çözeceğiz, söz veriyorum."
Bu karar yerindeyken, Wooyoung'u harekete geçirmek için Jongho'nun mesajının çalışmasını beklediler. San, Wooyoung'u kollarının arasına alırken Yeosang, Jongho'nun yaptığı gibi kuyruğunu tuttu ve omzunun üzerinden attı.
Özellikle deniz adamının kolları boynuna dolanmış ve Wooyoung'un burnu boynuna bastırılmışken bu duygudan hoşlanmadığını söylese yalan olurdu.
Onu arabanın arka koltuğuna oturtmak için hızla çalıştılar. Neyse ki Jongho o kadar uzakta yaşamıyordu, sadece yirmi dakika kadardı ve durduklarında hazırdı ve bekliyordu.
"Boş odama kurdum." Wooyoung'un kuyruğunu tutarken homurdandı. "Yine de nasıl filtrelememiz gerektiğini bilmiyorum."
"Bunu yapabilirim." Wooyoung başını San'ın omzundan kaldırdı. "Biraz sihir alacak ama sanırım bu kadarını yapacak kadar gücüm var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...