Küvetin kenarına oturması için yavaşça indirildiğinde San yüzünü buruşturdu. Etrafta dolaşmanın muhtemelen yapabileceği en kötü şey olduğunu biliyordu ama artık kumsalda mahsur kalmak istemiyordu.Buna rağmen, muhtemelen sadece yaralanmış gibi hissediyordu. En azından, öyle olmasını umduğu tek şey buydu.
Yeosang önünde diz çöktü ve gömleğini çıkarmasına yardım etti, bu da kaldıramadığı için yenini San'ın sol koluna indirip çıkarmak zorunda kalmasına neden oldu.
"Denize düştüğünde bir şeye çarpmış olmalısın." diye mırıldandı arkadaşı. "Yana kaydırabilir misin?"
San tısladı ve kolunu biraz döndürdü. Sanki hiç kas gücü kalmamış gibiydi... Bu düşündüğünden daha kötüydü.
Ve bu, ilk yardım çantasıyla banyoya yeni giren Yeosang ve Jongho'nun nefesinin kesilmesiyle desteklendi.
"San..." Yeosang fısıldadı.
San dudağını ısırarak sol tarafına baktı ve mor, kırmızı ve siyahın çeşitli tonlarında renkli olduğunu gördü. "Kahretsin."
"Biz ne yaptık?" Yeosang, eliyle ağzını kapatarak Jongho'ya döndü.
"Yok birşey ben iyiyim." San sağlam elini ileri geri salladı. Çoğunlukla sağlık sigortası olmadığı için herhangi bir hastaneye gitmek istemiyordu. "Şimdilik sadece sarın ve birkaç gün içinde nasıl olacağını göreceğiz.
"Bu-"
"Yeosang, şu anda yapamayacağımı biliyorsun. Bu yüzden bununla başa çıkmak zorunda kalacağım. Daha da kötüye giderse, beni almana izin veririm, ama bunu karşılayamam..." San yere baktı. Yeosang ve arkadaşından gelen bakışlarla utancımın arttığını hissedebiliyordu.
"Tamam, o zaman kolunu kaldırmana yardım edeceğim." Yeosang nazikçe söyledi.
O ve Jongho, verilen hasar ne olursa olsun baskı yapmak için San'ın beline bir bandaj sarmak için birlikte çalıştılar. Aklının bir köşesi ona iç kanama olabileceğini söylüyordu ama o bunun sadece bir çürük ya da çatlak kaburga olmasını umuyordu.
"San?" Banyonun girişinden küçük bir ses geldi ve Wooyoung'un köşeyi döndüğünü görmek için kafasını kaldırdı. Biraz bunalmış görünüyordu ama aynı zamanda odaya bakarken endişeliydi.
"Hey." dedi San, kendisini kurtaran yabancıyı alırken duraksayarak. Çocuğu ilk kez gerçekten özümsemişti ve dili tutulmuştu.
Wooyoung... baş döndürücüydü. Alnına düşen yumuşak, lavanta rengi saçları vardı. Saçlarının altından yuvarlak, meraklı, bal rengi gözleri görünüyordu ve sol gözünün altında küçük bir iz vardı.
"İyi misin?" diye sordu Wooyoung, kafasını biraz daha dışarı uzatarak.
"Sana teşekkür ederim." Hafifçe gülümsedi ve Yeosang'ın ayağa kalkmasına yardım etmesine izin verdi.
"Yaralısın..." Wooyoung yoldan çekilmek için kapıdan uzaklaştı ama sonra koridorda onları takip etti.
"Kim o?" diye sordu Jongho, omzunun üzerinden bakarak. Gözleri Wooyoung'a kaydı ve San biraz tüylerinin diken diken olduğunu hissetti.
Evin ana bölümünden birkaç ses geldi. "Onlar endişeli." diye mırıldandı Yeosang. "Bugün böyle geçmemeliydi..."
San başını öne eğmişken Jongho diğerlerinin yanına gitmek için ayrıldı. "Üzgünüm, Sangie."
"Seni kesinlikle suçlamıyorum ama o lanet tekneyi kim kullanıyorsa onu dava etmeye hazırım."
San da onu geçiştirmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...