Wooyoung'u sahilde bırakmak dışında San'ın yaptığı en zor şey, gece işini bitirmesi gerektiğinde Wooyoung'u geride bırakmaktı.
Yakında döneceğine söz vererek ayrıldı ve karşılığında yalnızca ciddi bir baş selamı aldı, bu da kendisini daha da kötü hissetmesine neden oldu, ancak herhangi bir şüphe uyandırmaktan kaçınması gerekiyordu.
Zaten San'ın gece işini bitirmeye çalışması zordu. Sürekli telefonunu kontrol edip Yeosang'la konuşmak için oradan koşarak çıkana kadar dakikaları saymaya devam etti.
Vardiyası bitmek üzereyken, sabah güvenlik görevlisi onu karşıladı ve ondan bilgi almak için Bay Choi tarafından hemen kenara çekildi. San bir an olduğu yerde öylece durup gözden kayboldukları kapıya baktı.
Artık durmak yoktu...
Sonunda saatini doldurabildiği an, San ön kapıdan fırladı ve doğruca Yeosang'ın arabayı park halinde tuttuğunu bildiği yere koştu. Kollarıyla kendini destekleyerek yan tarafına çarptı ve Yeosang'ın yuvarladığı pencereye vurdu.
"Ne yapıyorsun?"
"Hayır... zaman..." San nefes almaya çalıştı ama koşmaktan çok zor nefes alıyordu. "Park... acele et..."
Yeosang bir an tereddüt etti ama sonra arabayı çekip ana otoparka sürdü. San'ın iki büklüm olduğu yere doğru koştu ve hâlâ nefesini düzenlemeye çalışıyordu. "İyi misin? Neler oluyor?"
San ona cevap vermek için hiç vakit kaybetmedi. Yeosang'ın elini tuttu ve akvaryuma doğru koşarken onu ileri doğru çekti.
"San!" Yeosang nefesini tuttu ama herhangi bir kavga çıkarmadı.
Genç olan kapıda rozetini gösterdi ve kapılar sadece birkaç dakika önce açıldığı için ikisinin de içeri girmek için bilet alma ihtiyacından vazgeçti.
Kenara çekilmek zorunda kalan herkesin itiraz seslerini görmezden gelerek dolduran insanların arasından sıyrıldı ve Yeosang'ı, kayarak durduğu yeni köpekbalığı tünelinin girişine gelene kadar peşinden sürüklemeye devam etti.
Orada durdukça tünel uzaklaşıyor ve uzuyor gibiydi, ama birdenbire ne söyleyeceğini bilemedi.
Yeosang elini sıktı ve onunla göz göze gelmek için öne doğru eğildi. "San? Neler oluyor? Beni korkutuyorsun."
"Yarısını bile bilmiyorsun." diye mırıldandı. "Sangie... Görmek üzere olduğun şey..." Sözleri yüzünden boğuldu ve başını salladı. "Yapamam...
"San, her ne ise, eminim iyi olacak."
Genç olan başını sallamaya başladı. "H-Hayır... Değil." Elini kalbinin üzerine koydu ve Wooyoung'un tartısını kavradı. "S-Sangie..."
"Tamam, derin bir nefes al. Neler oluyor?"
"Sana göstersem daha iyi... Acele et, burası insanlarla dolmadan." San boğazındaki yumruyu yuttu ve ikisi tünelde yürümeye başladı.
Gözlerini açık tuttu ve tünelin ucuna yakın mor bir parıltı fark etti. Kalbinin atmasına neden oldu ve daha hızlı yürümeye başladı. Alan geniş kubbeye açıldığında, alanı hızla taradı ve yan tarafa koşup tankı taramadan önce kimsenin buraya gelmediğini görünce mutlu oldu.
"Vay canına, demek yeni sergi bu? Burada ne var?" Yeosang, tüm alanı almak için yavaş bir daire çizdi.
Ama San'ın gözleri yalnızca kendisine doğru yüzen denizadamını görüyordu.
Wooyoung, ellerini camın üzerine koyarken San'ın önüne oturmadan önce endişeli bir bakışla etrafına baktı.
"Aman Tanrım!" Yeosang arkasından nefesini tuttu ve eliyle ağzını kapattı. "San?! Ne oluyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...