San gömleğinin düğmelerini iliklemeyi bitirdiğinde aynada kendine baktı ve kendini iyi hissetmekten kendini alamadı. Üniforma, geniş omuzlarını ve beline doğru incelen şeklini vurgulayarak vücuduna mükemmel bir şekilde uyacak şekilde dikilmişti. Ama bu olabildiğince sıska görünmüyordu çünkü telsizini, anahtarlarını, el fenerini ve şok tabancasını taşıyan alet kemeri etrafına sarılıydı.
Daha önce silahı kullanmasına hiç ihtiyaç duymamıştı ama her ihtimale karşı silah ona verilmişti.
İşin kendisi aslında gerçekten çok kolaydı. Güvenli olduklarından emin olmak için devriye gezmek ve dış kapıları kontrol etmekten başka yapacak bir şey yoktu.
İşe başlayalı neredeyse üç ay olmuştu ve gece çalışmaya alışmak zor olsa da San, hayattaki yeri hakkında çok daha iyi hissediyordu.
Bu işi mahvetmek için yapabileceği fazla bir şey yoktu ki bu onu biraz rahatlattı çünkü tekrar kovulmak istemiyordu. Artı, Jongho'nun onun için yarattığı fırsatı mahvetmek istemiyordu.
Küçük olan aynı zamanda bir güvenlik görevlisiydi, ancak öğleden sonra vardiyasında çalışıyordu, bu nedenle, her ikisinin de çalıştıkları her gün birkaç saat birbirlerine söyledikleri yerde biraz örtüşme vardı.
San ayrıca, nefsi müdafaayı ve tabancasını nasıl kullanacağını öğrenebilmek için, tamamı ücretli bazı eğitim sınıflarına katılmıştı.
Bundan sonra iş kolaydı.
Yumuşak bir vuruş San'ın dikkatini aynadan çekti ve Yeosang başını içeri uzattı. "Hey, gitmeye hazır mısın?"
"Beni götürmene gerek yok biliyorsun değil mi? Sadece otobüse binebilirim.” San, odadan arkadaşını takip etmeden önce her şeyin kemerinde olup olmadığını iki kez kontrol etti.
"Biliyorum ama gerçekten umursamıyorum."
"Bunu sadece Jongho'yu görmek için bir bahane olarak kullanıyorsun." San yan tarafını dürterek alay etti.
"Değil" Yeosang inkar etmeye çalıştı ama dudaklarını ince bir çizgi halinde birbirine bastırışı San'a yüzüne gelebilecek diğer ifadeleri saklamaya çalıştığını gösteriyordu.
San güldü ve omzuna vurdu. "Neden ona çıkma teklif etmiyorsun?"
"B-ben neden bahsettiğini bilmiyorum."
"Pekala, o zaman bugün beni bırak ve yatmaya hazırlanmak için eve gel. İçeri gelme.” San bir yanıt beklerken sırıttı ama yanıt alamadı.
San'ın arabası çalışmayı bırakıp motorunu patlatmaya karar verdiğinden beri, bu onlar için yaklaşık bir aydır bir rutin olmuştu. Onarımlar çok pahalıydı, ancak o ve Yeosang zıt programlarda çalıştıkları için şanslıydılar.
Yeosang, San'ı işe götürmek için tam zamanında indi ve sonra gelip onu almaya zamanında geldiğinden emin olacaktı. San'ın gece arabayı almamasının tek nedeni, işinin kötü bir yerde olmasıydı, bu yüzden birinin arabayı çöpe atmasını riske atmak istememeye karar vermişlerdi.
"Demek bana zam yapmaktan bahsediyorlar." dedi San telefonunda gezinirken.
"Gerçekten mi?" Yeosang geniş bir gülümsemeyle ona baktı. " Bu inanılmaz!"
Genç olan gülümsedi ve başını koltuk başlığına yasladı ve arkadaşına bakmak için döndü. "Evet, beni bu kadar sevdiklerini fark etmemiştim. Sanırım benim de yardım etmem gereken yeni bir şey getiriyorlar, bu yüzden benden biraz daha fazlasını bekleyecekler."
"Seninle gurur duyuyorum San. Size uygun bir yer bulmuşsunuz gibi geliyor.”
"Evet, yine de seni görmeyi özledim." San, Yeosang'ın elini tutmak için uzandı ve sıktı. "Birlikte yaşıyoruz ama birbirimizi pek görmüyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...