Mingi'nin taç giyme töreninin duyurusu tüm bölmeye yayıldığında, birkaç gönüllü Wooyoung'la haberci olarak gitmek için öne çıktı. Çoğu sadece macerayı istiyordu, ancak bazıları diğer bölmelerde ziyaret etmekle ilgilendikleri uzak akrabaları olduğu için.Bir kraliyet çağrısı her zaman önemliydi, bu yüzden kraliyet ailesi tarafından alındıktan sonra her bölmeyle birkaç gün geçireceklerdi.
Genellikle büyük bir ziyafet, bir kutlama gecesi olurdu ve bölmeden hediye toplamak için zaman verilirdi. Herhangi bir zanaatkar veya zanaatkar, taç giyme töreni için bir şeyler yapmaya öncelik vermek için diğer tüm projeleri bir kenara iterdi.
Ve bu daha da büyük bir anlaşma olacaktı çünkü yüz yılı aşkın bir süredir hiçbir bölmede taç giyme töreni yapılmamıştı. Ömürleri göz önüne alındığında, taç giyme törenleri ya çok azdı ya da hepsi, bir nesil sorumluluğu çocuklarına devretmeye hazır olduğunda küçük bir yığın halinde gerçekleşti.
Mingi'nin durumu, babasının durumu düşünüldüğünde nadir görülen bir vakaydı.
Bu aynı zamanda Yunho'nun aralarına bu kadar çok yabancıyı almak için hazırlanmakla meşgul olacağı anlamına geliyordu. Her ihtimale karşı güvenlik ekstra yüksek olacaktı, ancak barışçıl bir yarış oldukları için Mingi çok endişeli değildi.
Gardiyan, Mingi'nin her zaman birine yakın olması için fazladan personel bulundurmakta ısrar etti.
En güvendiği deniz adamlarından birkaçı da Wooyoung ile birlikte görevlendirildi. Yolculuklarında karşılaşabilecekleri her türlü yırtıcı hayvanla başa çıkacak donanıma sahip olacaklardı.
Wooyoung, dört korumanın deniz kaplumbağası kabuklarından yapılmış ve korunmak için vücutlarına sihir aşılanmış zırh parçalarını bağlamaya başlamasını izledi. Saklayamadıkları tek şey kuyruklarıydı, ama onları korumak için eğitildiler, bu yüzden endişelenmiyordu.
"Woo, sen de biraz zırh giyersen daha iyi hissederim." Mingi, duvara yaslandığı yerden ve gergin bir şekilde bir çiviyi çiğnerken söyledi. Şimdi bu gerçekten olduğuna göre, Wooyoung'u kalması için ikna etmeye çalışmıştı ama Yunho aklın sesiydi ve ona bunun her şeyden önce kendi fikri olduğunu hatırlattı.
"Daha önce hiç takmadım, sadece yavaşlatır." Wooyoung gardiyanlara tekrar baktı ve içlerinden biri göğsüne büyük bir parça bağlamadan önce başıyla onayladı. "Bu adamlar beni koruyacak, her şey yoluna girecek." Arkadaşına döndü ve gülümsedi.
Dürüst olmak gerekirse, Wooyoung bunu gerçekten dört gözle bekliyordu. Bu ona kafasını boşaltması ve biraz kendi başına kalması için zaman verecekti. O da zamanı her şeyi düşünmek için kullanmayı planlıyordu.
Wooyoung, taç giyme töreni komitesinde son bir inceleme yaparken Mingi ve Yunho'ya baktı. Neredeyse mükemmel bir uyum içinde hareket ediyorlardı ve her zaman diğerinin nerede olduğunu veya bundan sonra ne yapacağını biliyor gibiydiler.
Buna bir gün uyum sağlayıp sağlayamayacağını bilmiyordu ama San gittiğinden beri diğerlerine karşı hissettiklerinin değiştiğini biliyordu ve... yalnız kalmak istemiyordu.
Bu yüzden, hayır demek için yeterince iyi bir sebep bulamazsa, Wooyoung'un eve geldiğinde onu bekleyen bileziği kabul edeceğine çoktan karar vermişti. Mingi için güzel bir taç giyme töreni hediyesi olur.
Bu düşünceyle dudaklarında bir gülümseme belirdi ve onlarla mutluluğu bulabileceğini biliyordu.
San'ın tamamen gitmesine izin vermeye çalışması gerekiyordu. Umarım bu yolculuk işe yarar. En yakın kapsül birkaç gün yüzerek uzaktaydı ve bu sadece ilkiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...