Wooyoung ileri doğru koşarken kalbinin her atışını ve damarlarındaki büyünün her nabzını hissedebiliyordu.
Burada bir şey vardı. Burayı besleyen bir çeşit büyü kaynağı.
Ne kadar hızlı bir şekilde tekrar insana dönüşebildiğini görünce kafası biraz karışmıştı, özellikle de pullarının tekrar büyümesini beklediğinden daha hızlıydı. Artık burada büyüyü kullandığını biliyordu.
“Vay be! Yavaşla!" San arkasından seslendi.
"Yapamam! Burada olduğunu biliyorum!” Wooyoung kendini dik tutması gerektiğinde ağaçlara ve kayalara tutunarak yokuş yukarı koşmaya başladı.
Vücudunu dolduran karıncalanma hissi güçleniyor, ona devam etmesi için enerji ve güç veriyordu. Diğerlerini geride bıraktığını biliyordu ama istese bile neredeyse duramayacak gibiydi.
Birkaç dakikalık tırmanışın ardından Wooyoung etrafına baktı ve bir çeşit vadiye girdiğini fark etti. Zemin düzleşmeye başlarken her iki tarafı da yüksek dağlarla çevriliydi.
Ormanın derinliklerine doğru ilerlemeye devam etti. Ağaçlar inanılmazdı. O kadar uzunlardı ki dalların arasından tepelerini göremiyordu, ayrıca gövdeleri vücudundan daha genişti. Ve giderek büyümeye devam ettiler…
Bu orman eskiydi.
Aniden Wooyoung burada olmayı hak etmediğini düşünmeye başladı. Hava ağırdı, müdahale edilmemesi gereken kadim bir varlığın ağırlığı altındaydı. Küçük bir açıklıkta durdu ve yavaşça daire çizerek döndü.
"Wooyoung!"
" Neredesin?"
Arkadaşlarının sesleri uzaktan ve boğuk geliyordu. İşte o zaman havanın kararmaya başladığını fark etti. Çok karanlık…
"San?" Artık hareket edemeyecek kadar korktuğu için seslendi.
"Wooyoung" İnsanı bağırdı, şimdi biraz daha yaklaşıyordu.
"S-" Wooyoung cevap verecek oldu ama sonra sağ tarafından yumuşak, pembe bir parıltı gelince durdu.
Sonra ona mavi, yeşil ve sarı bir ışık katıldı. İçinde bulunduğu küçük açıklık yüzen ışıklarla dolmaya başladı. Sanki hafif bir esintiyle taşınıyormuş gibi yavaşça ileri geri sürüklendiler. Ama yaklaştıkça Wooyoung onların sadece ışık olmadığını fark etti.
Periler.
Minik, çırpınan periler etrafındaki havada dans ediyordu. Kahkahaları minik çanlar gibiydi; San onu sahildeki bir sürü dükkana götürdükten sonra Wooyoung'un sevmeye başladığı bir sesti bu.
Memleketindeki muhteşem yaratıklar hakkında bir şeyler okumuştu. Kapsülünde her türlü büyülü yaratığın kaydedildiği parşömenler vardı. Çoğu artık 'bilinmeyen' olarak sınıflandırılmıştı çünkü deniz halkı sudaki evlerini terk edeli çok uzun zaman olmuştu ama ellerindeki bilgileri hiçbir zaman yok etmediler.
Mavi olanlardan biri, onu incelerken başını merakla eğerek biraz daha yaklaşmaya cesaret etti.
Onlar da onun büyüsünü hissedebiliyor olmalılar.
"Merhaba." Wooyoung sesini alçak ve dengeli tutarak konuştu.
Hepsi küçük bir ses çıkardı ve ışıklarını kıstı.
"HAYIR! Lütfen gitme. Ben bir dostum." Wooyoung avucu yukarı bakacak şekilde elini uzattı ve büyüsünden yararlanarak küçük bir su havuzu oluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...