Wooyoung, eve doğru uzun süre yüzerken San'ın dudaklarını hâlâ dudaklarında hissedebiliyordu. Parmaklarını üzerlerinde gezdirmek için elini kaldırmaya devam etti ve anı zihninde yanıp söndü.
İşler bittiğinde bittiğine neredeyse şükrediyordu. Devam etmesini ne kadar istese de derisi kaşınmaya başlamıştı ve zamanının daraldığını biliyordu.
Yine de bunun olması daha uzun sürmüştü, bu yüzden alışırsa ve pratik yaparsa insanın içinde daha uzun süre kalabileceğini umuyordu.
Yine de en şaşırtıcı olan şey, bir bütün olarak sadece aksiyondu. Adını bilmiyordu ama deniz insanlarının hiç yapmadığı bir şeydi.
Wooyoung bu duygudan hoşlananın kendi insan vücudu olduğunu biliyordu ama şimdi bile San aynı şeyi tekrar yaparsa bundan hoşlanacağını hissediyordu.
Deniz adamı gülümsedi ve hızlanmak için kuyruğunu birkaç kez sertçe salladı. Geç oluyordu ve Yunho'nun muhtemelen onu yine şehrin kenarında beklediğini biliyordu. Ama Wooyoung, onların bile şu anda onun moralini bozabileceğini düşünmüyordu.
O ve San birlikte bir an yaşamışlardı! Sadece ikisiyle paylaşılan özel bir şey. Artı, insan dünyası hakkında çok şey öğrenmişti. Banyolar hâlâ garipti ve Wooyoung'un aklı insan anatomisi hakkındaki keşfine gitti, ancak bu ona yapabildiğinde daha fazla araştırma yapmak için motivasyon verdi.
San'ın yanı sıra Wooyoung da insan gıdası hakkında bu kadar çok şey öğrenmiş olmasına bayılıyordu. O kadar çok farklı tat ve doku mevcuttu ki inanılmazdı.
Wooyoung sıkı bir spiral çizebilmek için kuyruğunu kıvırdı ve kendi kendine mırıldanmaya başladı ve şehrin dışında bir kayanın üzerinde oturan tanıdık bir şekil gördüğünde bile durmadı.
Yunho, Wooyoung'u görür görmez doğruldu.
Genç olan kendini yeni bir azarlamaya hazırladı. Durmak için yavaşladı ve Yunho'nun sıkıntılı göründüğünü gördü. Şaşırtıcı bir şekilde, mavi kuyruklu deniz adamı uzun bir iç çekti ve arkasını dönüp içeri girmeden önce başını salladı.
Wooyoung bir an duraksadı ve sonra başını eğdi. Yunho onunla konuşmayacaksa bile başı kesinlikle beladaydı.
Bu da Mingi'nin farklı türde bir kürk salacağı anlamına geliyordu.
İleriye doğru yüzdü ve oyulmuş koridorlardan mavi kuyruğu takip etti ve Mingi ile paylaştığı odanın önündeki yosunların arasından gözden kayboldu.
Wooyoung bir an için diğer tarafa gitmeyi ve Yunho'yu hiç görmemiş gibi davranmayı düşündü ama bundan paçayı sıyıramazdı. Bu yüzden yavaşça ileri doğru yüzdü ve kemerin hemen dışında durdu. "Mingi?" diye sordu, sesi kısık ve acıklıydı. Wooyoung gözlerini kapattı ve kendi parmaklarıyla oynamaya başladı.
Suçluluk korkunç bir şeydi...
Önündeki deniz yosunu kenara çekilmeden önce bir an dalgalandı ve Mingi belirdi. Wooyoung'a bakarken yüzü ifadesizdi. Sessizlik sağır ediciydi.
Wooyoung, bakışlarının altındaki kuma kaydığını fark etti. "Mingi, ben..."
"Yapma. Duygularımızı umursamadığın çok açık, o yüzden istediğini yap. Seni sonsuza kadar beklemeyeceğiz. Cevabını vermenin yolu bizden kaçmaksa, öyle olsun. " Mingi yutkunurken boğazı düğümlendi. Gözlerinde öfke ya da acı yoktu. Sadece sıkıcıydılar.
Bu Wooyoung'u daha çok incitti. Arkadaşlarını bu şekilde üzmek istemiyordu...
"İyi geceler Wooyoung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...