Wooyoung, akvaryum halka kapatıldıktan sonra her gece tankından çıkarıldı ve bu, insan vardiyasına başlamak için ilk geldiğinde San ile neredeyse hiç zaman geçirmedi.
Ama her zaman San'ın turlarında ilk durduğu yer oydu. Bir gece San, her şeyi bir kağıda yazıp Wooyoung'un okuması için cama doğru tutarak işinin tam olarak ne olduğunu açıkladı. Wooyoung'u dışarı çıkarmak için bunu nasıl kullanmayı planladığını da açıklamıştı.
Bu, Wooyoung'da bilim adamlarına çağrıldıklarını öğrendiği şekliyle uyması ve testlerini yapmalarına izin vermesi gerektiğine dair umut kıvılcımını ateşledi.
Ancak San ile iletişim kurmak onun için zordu, çünkü kuma yalnızca birkaç şey yazabiliyordu. Konuşmaya istekli olsa bile, San zaten onu duyamazdı.
San, Wooyoung'un ya dudaklarını ya da el işaretlerini okuyarak anlayabileceği ya da telefonuna yazacağı ya da yazacağı evet ve hayır soruları sormak için elinden gelenin en iyisini yaptı.
Her şey mükemmel olmaktan uzaktı ama Wooyoung'un gününün en güzel yanı, San'ın vardiyasının başında ve sonunda San'la geçirdiği birkaç dakikaydı.
Jongho da gün içinde sık sık onu ziyarete gelirdi ama etraflarında başka insanlar olduğu için eskisi kadar etkileşim kuramazlardı. Yine de tanıdık bir yüz görmek rahatlatıcıydı ve Wooyoung, Jongho'ya hala iyi olduğunu göstermek için camın yanından yüzdüğünde çocukların gözlerinin parlamasından hoşlandığını itiraf etmek zorunda kaldı.
Günü geçirmesini sağlayan bir şey varsa, o da çocuklardı.
Onu gördüklerinde her zaman çok heyecanlanırlar ve ona büyük, yuvarlak, şaşkın gözlerle bakarlardı.
Kendini iyi hissettiği günlerde sırf onları eğlendirmek için yüzerdi. Onun bir mahkum olduğu kavramını anlamadılar ve yanlış bir şey yapmadılar.
Ancak, önceki gece onun için zorsa, Wooyoung'un kayanın üzerinde oturarak veya uzanarak daha fazla zaman geçirdiği zamanlar vardı.
Ne kadar istese de saklanamazdı. Doğru davrandığından emin olmak için tankta her zaman yanında dalgıçlar vardı. Balıkla ne zaman etkileşime gireceği veya yemek yiyeceği gibi şeyleri de belgelemek için oradaydılar. Ama her şeyden çok baş belasıydılar.
En kötü günleri, adamın geri döndüğü zamandı. Her zaman camın yanına gelir ve onu ürküten yırtıcı gözlerle ona bakardı. Birkaç gün sürdü ama Wooyoung sonunda neler olup bittiğinin farkına varması için onu Jongho'ya gösterebildi.
Ne yazık ki bu konuda yapabilecekleri pek bir şey yoktu, en azından şu anda değil.
Her şey bir bekleme oyununa dönüşmüştü.
Wooyoung için en kötü gece, birkaç hafta orada kaldıktan sonra geldi.
Pençe suya daldığında, kuma yuvalanmış ve cama yaslanmış, San'ın gelmesini beklemişti.
Deniz adamı hemen yerden kalktı ve kayalara doğru yüzdü. Etrafına dağılan balıklar, garip nesneden uzaklaşmaya çalıştı.
Kayalardan birinin altında doğal bir açıklığa daldı ve kıvranarak içeri girdi. O lanet şeyden nefret ediyordu ve içten içe bunun bir anlamı olmadığını bilmesine rağmen doğal içgüdüsü kaçmaktı.
Pençe onun önünde ileri geri kıvrıldı, sonra onu her yere uçurmak için kuma daldı. Wooyoung'un görüşünü bulandırarak, çok geç olana kadar kendisine doğru gelen pençeyi göremedi.
Onu kuyruğundan yakaladı ve kayanın altından yüzeye doğru sürükledi.
Tam San odaya girerken.
Wooyoung ona uzandı ve kuyruk onu bir saniyeliğine ileri geri sallayınca haykırdı. Gördüğü son şey, San'ın sudan çıkarılmadan önce cama bastırdığıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...