Birkaç saat sonra uyandığında, San biraz şaşırmış hissetti. Gözlerini açmakta bile zorlanıyordu ve bir an için uzun bir esneme vücudunu ele geçirdi. Ama sonra yanından yumuşak bir inilti geldi ve Wooyoung'un yanına sokulduğunu görmek için başını eğdi.
Wooyoung'un yumuşak mor saçlarını birkaç dakika hafifçe kızdırmak için elini kaldırdı ve anın tadını çıkardı.
Sonra evin ana bölümünde bir hareketlilik duydu ve dudaklarını birbirine bastırdı, anında uyuyakaldığına pişman oldu.
Yeosang kendi odasına giremeyeceği için, şimdiye kadar diğerleri neler olup bittiğini öğrenmeliydi. Takılmak berbat olacaktı ama belki de en azından Wooyoung gidene kadar beklerlerdi. Çocuğu kovalamalarına gerek yoktu, özellikle az önce olanlardan sonra.
"Wooyoung?" diye fısıldadı San, onu omzundan sarsarak. "Wooyoung?"
Yumuşak bir inilti ona cevap verdi, ardından Wooyoung'un göz kapakları kanat çırparak açıldı. Hızla ayağa kalktı ve kocaman açılmış gözlerle etrafına bakındı.
"Hey, sorun değil, hala benimlesin." dedi San, Wooyoung'un nerede olduğunu tam olarak kaydetmediğini fark ettiğinde doğrulurken.
"San? Ne- Ah!" Wooyoung tısladı ve bacaklarına bakarken yan tarafına döndü.
"Siktir. Üzgünüm, biraz sert gittiğim için endişelendim." Wooyoung için yaygara koparmaya ve rahat bir pozisyonda olduğundan emin olmaya başladı. Azgın tarafının kontrolü ele almasına izin verdiği için aldığı şey bu. "İyi misin?"
Wooyoung başını salladı ve dudağını ısırdı. "Evet, daha önce hiç böyle bir şey hissetmemiştim."
San kıkırdadı ve Wooyoung'un saçını karıştırdı. "Evet, bu ilk seferinle gelen şeyin bir parçası." Tereddüt etti ve altındaki çarşaflarda bir şey seçmeye başladı. "Beğendin yani... Beğendin mi?" Neden birden kendini bu kadar bilinçli hissetti? Bu kadar önemli olması gerekmiyor.
"Beğendim" Wooyoung'un kızardığını ve utangaç bir şekilde gülümsediğini görmek için yukarı baktı. "Bunu çok sevdim."
San, Wooyoung'u tekrar öpmek için öne eğilirken göğsünün biraz kabardığını hissetti, şimdi ona her zaman en ufak bir deniz tuzu tadı vermiş gibi görünmesini seviyordu.
Evin geri kalanındaki gürültü daha da yükseldiğinde, ne yazık ki ayrılmak zorunda kalmadan önce uzun bir süre orada oturdular.
"Söylediklerini boşver, tamam mı? Eminim bizimle dalga geçmekten keyif alacaklardır, o yüzden... Üzgünüm."
"Neden bizimle dalga geçsinler?" Wooyoung hafifçe başını eğdi.
San nefes nefese bir kahkaha attı ve sonunda yataktan çıktı. "Bilmiyorsan belki rahatsız etmezsin. Hadi, eminim nerede olduğumuzu merak ediyorlar."
Çift giyinmek için acele etmedi, çünkü Wooyoung tek başına ayakta gerçekten titriyordu, sonra yavaşça ana yaşam alanına girdi.
Herkes çoktan oradaydı, çoğu Chan ve Jongho'nun birlikte yemek pişirdiği mutfağa yakın bir yerde toplanmıştı. San'ın henüz tanışmadığı birkaç kişi vardı, bu da San'ın geri dönüp saklanmak istemesine neden oldu. Yeosang'ın ne zamandan beri bu kadar çok arkadaşı ya da arkadaşlarının arkadaşları oldu?
"San!" Yeosang mutfak masasında oturduğu yerden başını kaldırdı. "Akşam yemeği için tam zamanında geldin." Youngjo ile konuşmasına devam etmek için geri dönmeden önce dilini ağzının kenarından dışarı çıkardı ve tek kaşını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
Fiksi PenggemarHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...