San gözlerini yabancıya kilitlemişken sessizlik sağır ediciydi.
Her ikisi de diğerinin konuşmasını bekliyordu ama San nereden başlayacağını bulamıyor gibiydi. Adamın gözlerindeki tehdit gün gibi açıktı. Ona bulaşılmamalıydı.
San, bu kişinin bir çeşit statüye sahip olduğunu söyleyebilirdi. Ve 'ata' kelimesini söylemesi bu adamın Wooyoung gibi bir deniz adamı olduğuna dair şüphelerini doğruladı çünkü Wooyoung'un bunu defalarca söylediğini duymuştu.
Bir an bunun ne anlama geldiğini merak etti, sonra köşeden parlak mavi saçlı bir kafa baktığında ikinci adam dikkatini çekti. "Mingi, ona zarar verme."
“Bana ne yapacağımı söyleme.” Kızıl saçlı hırlayarak San'ı duvara daha sertçe bastırdı.
Sonra ani bir savaş çığlığı üçünü de ürküttü; Jongho, Yeosang'ın hemen arkasında çılgınca sopasını sallayarak yatak odasından koşarak çıktı. "ONDAN UZAKLAŞ!!"
Mingi adındaki kişi San'ı bıraktı ve geriye doğru tökezledi. Arkadaşını korumak için kollarını iki yana açtı, gözleri kısılırken dudaklarında karanlık bir hırıltı belirdi.
Yeosang, San'ı hızla arkasına çekerek onu odadaki tehdide karşı korudu. "Geride kal! İkiye karşı üç. Seni incitmek istemiyoruz."
Mingi alay etti. "Sanki bize zarar verebilecekmişsiniz gibi. Siz zavallı insanlar hiçbir şey bilmiyorsunuz.” Yere tükürdü ve rakiplerinin üzerinde yükselerek dik durdu. "Wooyoung nerede?" Zehirli bir düşmanlıkla dolu derin sesi gürledi.
"Lütfen herkes dursun." San, Yeosang'ın kollarından kurtuldu ve yol açtığı tehditleri görmezden gelerek iki grup arasında koştu. “İkimiz de burada aynı şeyi istiyoruz!” Mingi'yle yüzleşmek için döndü. "Biz de onu bulmak istiyoruz."
Diğer deniz adamı Mingi'nin omzuna elini koydu. "Min, sanırım bunlar Woo'nun bahsettiği arkadaşlar." Yumuşak bir sesle söyledi. "Onları dinleyelim."
"Peki!" Mingi kollarını kavuşturdu, kendini hâlâ San ile diğer erkek arasında tutuyordu. "Konuş"
San yutkundu, kendini çok kötü hissediyordu. Wooyoung'un başına gelenleri nasıl açıklayacaktı? Veya… Wooyoung'un onun için ne kadar önemli olduğunu nasıl açıklayacaktı? Bu ikisinin de deniz adamının güvenliğine önem verdiği belliydi ama...
Derin bir nefes aldı. "Nereden başlayacağımı pek bilmiyorum," dedi dürüstçe.
“Sanırım Wooyoung'la nasıl tanıştığınızı biliyoruz. Sahilde değil mi?” Mavi saçlı adam söyledi. Konuşurken dudakları yana doğru kıvrıldı, bu ifadeye duyduğu hoşnutsuzluğu ya da üzüntüyü gösteriyordu; bunu San için anlamak zordu. "Peki seni çok mu ziyaret etti?"
"Evet." San başını salladı.
"Ve bize insanlar tarafından yakalandığından ve onun kaçmasına nasıl yardım ettiğinizden bahsetti."
“Evet, hepsi doğru.
"Kanıtla." Mingi hırladı.
San onun sert ses tonu karşısında irkildi. Bütün bunları nasıl kanıtlayacaktı?
Omzunun üzerinden arkadaşlarına baktı ve onlardan rehberlik istedi. Jongho deniz adamlarına bakarken Yeosang da aynı derecede kaybolmuş görünüyordu.
Ama sonra genç olanın gözleri büyüdü ve göğsünü işaret etti.
San ne demek istediğini anında anladı ve Wooyoung'un ona verdiği pulu çıkardı.
Her iki deniz adamı da nefesini tuttu ve oldukları yerde dondular. Mingi'nin öfkesi hızla... incinmeye mi dönüştü? Az önce olabilecek en üzücü haberi almış gibi görünüyordu. Diğeriyle aynı. Hatta gözlerinde yaşlar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...