Wooyoung'un gezi konusunda heyecanlanmadığını söylemek tamamen yetersiz bir ifadeydi. Her birlikte olduklarında bunu Jongho'ya sormamak onun için zordu.
Neyse ki Mingi'ye ne yazmak istediğini düşünürken biraz dikkati dağılmıştı.
Her ne kadar yalan söylemek ve yaptığını saklamak istese de Mingi'nin ve Yunho'nun da birbirlerini bir daha görememeleri ihtimaline karşı gerçeği hak ettiğini biliyordu.
Wooyoung mektup üzerinde çalışmaya başlamadan önce Jongho'nun işe gitmesini bekledi. Pulunu öğütmek ve her şeyi birbirine karıştırmak, insanın tanık olmasını istediği bir şey değildi.
Ve bu hoş olmayan bir görüntü değildi ama Wooyoung bunu yaparken ağlamadan edemedi. Kuyruğunun ne kadar çirkin olduğuna dair tüm düşünceler şimdi tekrar aklına geldi. Üzülmemesi mümkün değildi...
Her şey hazır olduğunda, kuyruğunu insanların dizlerini bükmesi gibi bükülecek şekilde yukarı kaldırdı ve söylemesi gereken kelimelerin ağzından akması için kalbini açtı.
Sevgili Mingi ve Yunho'm,
Eminim bu size ulaştığında bir şeyler olduğunu anlamış olacaksınız. Keşke sana daha iyi haberlerim olsaydı ama korkarım benimle gelmeyi seçen herkes öldü.
Abyss'te, insanların okyanusun derinliklerine seyahat etmesini sağlayan dev bir mekanizma tarafından pusuya düşürüldük. İspermeçet balinalarına benzer bir şekle sahiptir ve aynı boyuttadır. Lütfen daha fazlası için tetikte olun.
Buradan çıkan insanlar su altında bir şekilde nefes alabiliyordu ve bize saldıracak mızrakları vardı. Bizi yakalamaya çalışıyor olabileceklerini düşünüyorum ama köpek balıklarının da dahil olduğu bir savaş başladı. Her iki tarafa da zarar veren bir kan gölüne dönüştü.
Panik içinde ve gardiyanlardan birinin ısrarıyla yüzerek uzaklaştım ve gelip seni uyarmaya çalıştım.
Hiç başaramadığım için çok üzgünüm.
Dikenli ağları balık tutmak için kullanan farklı bir grup insan tarafından yakalandım. Beni akvaryum denilen bir yere götürüp sergilediler.
Hepimizi hayal kırıklığına uğrattım.
Bu bölgedeki insanlar artık bizi tanıyor.
Güvende olduğum konusunda sizi temin etmek istiyorum. Burada beni kurtaran ve okyanusa geri dönmeme yardım edecek arkadaşlarım var. Bunu okumanın ikinizi de üzeceğini biliyorum ama onlara güvenebileceğimi biliyorum çünkü yazın başından beri onlarla vakit geçiriyorum.
Beni Affedin lütfen. Pek çok kuralı çiğnediğimi ve sizi hayal kırıklığına uğrattığımı biliyorum. Beni bir daha görmek istemezseniz anlarım ama lütfen şunu bilin ki güvendeyim ve evime, size ulaşmaya çalışıyorum, eğer hâlâ yanımda olursanız seni olmak istediğim yer yanınız.
Wooyoung mektubunu bitirdiğinde gözlerinde yaşların biriktiğini hissetti. Son kısmı yazmayı beklemiyordu ama... San'la bir gelecek kurma ihtimali belirsizdi.
Mingi ve Yunho onu tekrar görmek isteselerdi tartışılacak çok şey olurdu.
Mektuba eklemeden önce bir kez daha dudağını ısırdı.
Konuşacak çok şeyimiz olacağını biliyorum ama umarım bana bir şans verirsiniz.
O an gelene kadar lütfen kendinize iyi bakın.
Mingi, lütfen babana üzgün olduğumu söyle.
Wooyoung mektubu katlayıp ince bir ip parçasıyla bağlamadan önce bir kez okudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...