"Nerelerdeydin?" Yunho tersledi. Kuyruğu sinirli bir şekilde ileri geri sallanarak olduğu yerde aşağı yukarı sallanmasına neden oldu.Wooyoung duraksadı ve ortadan kaybolmayı diledi. Yunho'yu üzmek neredeyse imkansızdı, o bir güneş demetiydi, nöbet tutarken ciddi olması gerekirken bile.
Ama şimdi... yüzünün her yerine yazılmıştı. Çenesi kasılmıştı ve gözleri kısılmıştı. "Peki?"
"Ben yeni çıkmıştım." dedi Wooyoung, mantıklı olacak bir bahane bulmaya çalışarak.
"Bütün gün mü? Mingi ve ben saatlerdir seni arıyoruz! Sınırlarımızın dışına çıktın, değil mi?" Yunho tersledi.
"Neden fark eder?" Wooyoung ellerini iki yanında yumruk yaptı. Sürekli izleniyormuş gibi hissetmekten bıkmıştı. Hem Yunho'dan hem de Mingi'yi çok seviyordu ama bu durum gülünç olmaya başlamıştı.
Başını sallamadan önce yaşlı denizcinin ağzını birkaç kez açıp kapamasını izledi. "Woo... Lütfen, kavga etmek istemiyorum. Seni önemsediğimizi biliyorsun ve sadece güvende olduğunu bilmek istiyoruz." Yunho'nun sesi konuşurken alçaldı ve başını eğdi. "Sadece..." Başının arkasını ovuşturdu.
Wooyoung başını salladı. Bugün kaç kuralı çiğnediğini düşündüğünde içinde suçluluk duygusu kabarmaya başladı. Eğer ona bir şey olsaydı... Hiçbir fikirleri olmayacaktı.
Yine de geri dönüp San'ı tekrar görmek için sabırsızlanıyordu.
Şu anda yapabileceği bir şey olmadığını biliyordu, bu yüzden ileri doğru yüzdü ve hiçbir şey söylemeden arkadaşının yanından geçmeye çalıştı ama Yunho onu tuttu ve kucakladı.
Wooyoung bir saniyeliğine gergin hissetti, sonra gevşedi ve kollarını Yunho'nun beline doladı. "Seni endişelendirdiğim için üzgünüm." Başını Yunho'nun omzuna yaslamak için çevirerek fısıldadı. İkisi orada yüzerken kuyrukları hareket etti.
"Sorun değil. Gidip Mingi'yi görelim, o kadar uğraştı ki neredeyse bir arama ekibi gönderdi." Yunho kıkırdadı ve ikisi şehir surlarının içinde yüzebilsin diye döndü.
Artık her şey sessiz olduğuna göre yeterince geç olmuştu. Işık için kullandıkları sihirli alev, gözleri yormaması için kısılmış ve yumuşak bir mora dönüşmüştü.
Yine de saray hala bazı parlak sarı ışıklarla aydınlatılıyordu. Altın duvarların içinde birileri hep uyanıktı.
Kütüphanenin yanından yüzerek geçtiler. Wooyoung ona baktı ve hareket etmeye devam etmek için dudağının içini ısırdı. Birkaç dönüş ve uzun koridorlar sonra kendini önünde duran açık kemerden korkarken buldu.
Uzun yosun şeritleri, açıklığı kapatacak şekilde belirli bir şekilde büyütülmüş, mahremiyet görüntüsü vermek için odalar arasında bir bariyer görevi görmüştür. Burada insanların 'kapı' dediği o tuhaf şeylerin hiçbiri yoktu. Her evin içinden kolayca geçilebilen bir tür bitki bariyeri vardı.
Yunho deniz yosununun bir kısmını kenara çekti ve Wooyoung'a geçmesi için işaret etti.
Genç olan içini çekti ve isteneni yaptı, Yunho ve Mingi'nin paylaştığı odaya yüzdü.
Veliaht prens olduğu için Mingi gerçekten basit bir deniz adamıydı. Ne o ne de Yunho çok fazla renk konusunda çılgındı, bu yüzden odalarında çoğunlukla kabuklardan veya temiz kayalardan oluşan birkaç dekorasyon vardı. Köşede, çiftin üzerinde uyuması için yumuşak bir dolgu sağlamak için oyulmuş ve yosun katmanlarıyla kaplanmış büyük bir kaya vardı. Üç kişi için yeterince büyük olduğu için odanın yaklaşık üçte birini kaplıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song of the ocean
FanfictionHarika bir yazın, pek çok mutlu anısıyla ... San'ın hayatını sonsuza dek değiştiren bir çocuğun ardından, o kadar kızmıştı ki, onları camdan bir duvar ayırmıştı. San, buna tam olarak inanmasa da, Wooyoung'un var olmaması gereken efsanevi bir yaratık...