33

16 4 0
                                    

Wooyoung harika hissediyordu. Her kalp atışında büyünün vücudunda aktığını hissedebiliyordu. Bu ona güç verdi ve kaybettiğini düşündüğü umudunu verdi.

Bunu yapanın tam olarak ne olduğunu çözemiyordu ama bu yerde her şeyi düzeltmiş gibi görünen bir şey vardı.

Ve burada San'la birlikte olmak işleri daha da iyi hale getirdi.

Wooyoung, insanına baktığında Felix'in sahil evinde kullandığını duyduğu insan terimini düşünmeye çalıştı.

San onun derin konsantrasyonunu fark etmiş olmalı çünkü elini Wooyoung'un saçlarının arasından geçirdi ve "Ne düşünüyorsun?" diye sordu.

Deniz adamı dudaklarını somurtarak dışarı çıkardı. "Burada seninle olmayı nasıl tarif edebilirim? Buzlu kekle ilgili bir şey mi?”

“Pastanın üzerine krema mı?”

"Evet! Bu pasta kreması! Wooyoung doğruldu ve San'ın parlak kahkahası karşısında mutlu bir şekilde kızardı.

"Tanrım, nasıl bu kadar sevimli olabiliyorsun Youngie?"

"Bilmiyorum." Omuzlarını silkip kendi kendine mırıldandı. Gözleri çadırın içinde gezinmeye başladı. Daha sonra olduğu yerde zıpladı.

"İyi misin?"

Wooyoung dondu, sonra ellerini yüzüne vurdu. "Artık yatmamız mı gerekiyor? Hiç yorgun değilim!” Gerçekten böyle bir zamanda uyumayı nasıl düşünebilirdi ki?

"Ben de değil." San da doğruldu ve dudağını ısırdı. “Aklımı kapatmayı başaramıyorum. Üstelik ben zaten bütün gece ayakta kalmaya alışkınım. İster misin… Yürüyüşe çıkmak ister misin?”

"Elbette!" Wooyoung çadırdan çıkmak için telaşla koştu. Kendi yarattığı ayakkabıları giydi ve yukarı baktı.

Geceleri bambaşka bir dünya gibiydi. Yıldızlar gökyüzünde ve ayda parlıyordu... ay ışığı her şeye muhteşem beyaz bir ışıltı veriyordu. Özellikle su.

Göl Wooyoung'a sesleniyordu, tembel dalgaların kıyı şeridine her vuruşunda yeni bir ses senfonisi gibiydi.

San birkaç saniye sonra ayakkabılarını giymiş ve battaniyelerden birini kolunun altında taşıyarak ona katıldı. Parmaklarını Wooyoung'un parmaklarına kenetledi ve onu öne çekti.

Çok geçmeden ayaklarının altındaki yaprakların ve çimenlerin çıtırtısı yumuşak suya katıldı. Ay, yollarını aydınlatacak kadar parlaktı, yaprakların arasından bakıyor ve ara sıra kaybolduğunda onlarla dalga geçiyordu.

"Çok gürültülü ama aynı zamanda sessiz." Wooyoung nazikçe konuştu, daha yüksek sesle konuşamayacak kadar korkuyordu.

"Ne demek istiyorsun?" San ona meraklı bir bakış attı. “Bana göre bu çok huzurlu. Sadece gecenin sesleri. Rahatlatıcı. Böcekler bile cıvıldıyor. Bu şehirde duyamayacağım bir şey.”

“Benim için de aynı şey geçerli, sadece tam tersi. Evde ses getiren pek fazla şey yok. Her zaman buradaki gibi değil. Ve şehir… benim için neredeyse bunaltıcı ama hoşuma gidiyor! Burada öğrendiğim her şeyi seviyorum.”

San başını yana eğdi ama hiçbir şey söylemedi. Gözlerinde Wooyoung'un tam olarak anlayamadığı mesafeli bir bakış vardı.

Birkaç dakika daha sessizce kıyı şeridini takip ederek yürüdüler.

Neredeyse suya kadar uzanan nispeten açık bir çimen parçasıyla karşılaştıklarında San durdu ve battaniyeyi açtı. "Burada duralım." Ayakkabılarını bir kez daha çıkarıp battaniyeye hafifçe vurdu.

Song of the oceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin