11

13.1K 1.2K 653
                                    

Gidicem diye götünü y*lıyım gitme falan demişiniz ayıp oluyor yav.

Geçen bölümün notundaki yorumlardaki birkaç kişiyi öpesim geldi. Ne tatlı diliniz var sizin la, yerim ağzınızı.

Televizyonda oynatılan maça kayan gözlerim yorgunlukla ağır ağır kapandığında derin bir nefes çektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Televizyonda oynatılan maça kayan gözlerim yorgunlukla ağır ağır kapandığında derin bir nefes çektim. Furkan ile hesaplaşmam gerekiyordu ama yorgun hissediyordum. Kafeden ayrılmıştım o an kavga çıkarmamak için. Furkan'ın korkup evime gelmeyeceğinden emindim. Dayak yiyeceğini biliyordu.

Lakin ben dövmek istediğimden emin değildim. Onu dövsem bu sefer Gökhan gelip bana dayılanacaktı neden yaptın diye. İkisine laf anlatacak gücüm yoktu.

Tek bir problemim vardı; canım yanıyordu. Bunun sadece Furkan'ın ihaneti olmadığından emindim.  Belkide uzun zaman sonra Gökhan'ın  yanında birini gördüğüm için içimde garip, tarifi izahsız bir huzursuzluk vardı.

Elimi çerez tabağına uzattığım sıra duyulan zil sesi ile kaşlarım çatıldı. Tabağın yanındaki peçeteye elimi silip anında ayaklandığımda çelik kapının önüne gelip kapıyı açtım. Evime kim gelirdi ki akşam akşam?

Kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm bedenlerde kaşlarım çatılırken kapı kulbunu kavrayan ellerim sıkılaştı.

"Konuşmama izin ver." Furkan'ın kızarık gözleri ile yalvarışı yanındaki bedenin gözlerini yere eğmesine neden oldu.

"Lan sen hangi yüzle benim kapıma geliyorsun?" Sinirle yakasını kavradığım an Ömer bileğimi tutup beni geri çekti. Tüm bedeni ile önümde durduğunda onu aşmaya çalıştım. "Dur bi oğlum dinle." Ömer yüzüme bakıp beni sakinleştirmeye çalıştığında tekrar üstüne atılmaya çalıştım.

Kapının yanındaki duvara sertçe elimi vurduğumda yüksek bir ses duyuldu. "Bas git lan buradan!" Furkan'ın yüzüne çarpan elim ile anında geri kaçtığında, karşı dairenin kapısı açıldı. "Noluyor ya?" Yeşim teyze taytının üstüne geçirdiği kapşonlusu ile karşıma dikilip bağırdığında birkaç dairenin daha kapısı açıldı. Apartmanda bağırdığım için rahatsız olmuşlardı haklı olarak. Bunun için ayrı kıracaktım ağzını.

DİĞER OĞLAN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin