Bugün Ağzımda dikişler var bölüm text oldu idare edin. Kafa dağıtmak için yazmak istiyordum ama ağrım olduğu için text anca çıktı.
Birde bölümde ismi geçen Eren Alihan solan zakkumlardaki başroller değil haberiniz olsun.
Gökhan: Meriç.Gökhan: kavga ettiği kişi başkası olsa gider mislini yapardım ama siz çocukluk arkadaşısınız Furkan da hak ettim falan diyor ne oluyor anlat bana delireceğim.
Gökhan: mosmor çenesi, ağlayıp duruyor geriliyorum anlat neden kavga ettiniz.
Meriç: yemedi mi anlatmaya?
Gökhan: ihanet mi etti? Ne oluyor amına koyayım anlatın artık. Ömer de susuyor kafayı yiyeceğim.
Meriç: senlik bir mevzu yok, anlatacağım bir mevzu değil.
Gökhan: benlik bir mevzu olmadığını tahmin edebiliyorum ama Furkan'ı böyle üzgün görünce dayanamıyorum. Anlat çözülür belki, özür dilemeye bile razı duruyor ne halt yedi bu çocuk da bu kadar ağlıyor?
Meriç: utanmadan ağlıyor mu birde?
Gökhan: Meriç alaya alıp durma, bir ay sonra mülakata gideceğim hazırlanmam gerekirken sizle uğraşıyorum.
Meriç: sevgilin rahat dursaydı kavga edilecek bir mevzu olmazdı bunu bil yeter.
Gökhan: ailene yönelimin hakkında bir şey mi söyledi?
Meriç: O kadarına yemez merak etme.
Gökhan: ağır abi tavırlarını bırak adam akıllı cevap ver.
Meriç: şuan anlatılacak bir mevzu değil, ama ileride cesaretim olursa anlatırım bunu bil.
Gökhan: cesaretini toplayacak kadar büyük bir şey demek.
Meriç: yaklaşık 15 yılıma tekabül edecek kadar önemli bir mevzu.
Gökhan: hassas konular diyorsun.
Meriç: Öyle.
Gökhan: Furkan benim hayatımdaki insan, sevgilim sayılır ama yinede sana yanlış yaptığını anlayamayacak kadar aptal değilim. İstediğin zaman anlat bana, dinlerim.
Meriç: daha düne kadar bana Furkan seninle samimi olduğumu görürse bana tekmeyi basar diyordun?
Gökhan: oğlum biz ne kadar da arkadaş falan olmasakta benim okul yıllarım seninle geçti. Sonra aynı şehire düştük nasıl bir tesadüf bilmiyorum ama bunca yıldan sonra seni yanlış tanıdığıma inanıyorum. Furkan her ne kadar açık kutu gibi de olsa farklı huylarının olduğunu çok önce de görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER OĞLAN | GAY
Teen FictionTAMAMLANDI. "Ne zaman kuzu postundan sıyrılırım sence?" Diye sordum alaydan yoksun bir gülüşle. "Kendinin bir kuzu olduğunu düşünmeyi bırakarak." Dediğinde alt dudağımı ısırıp keyifle omzuna yaslandım. "Oldukça yüzeysel bir tespitti." "Kesinlikl...