+18 uyarısı.
Oldukça açık ve detaylı her şey, hoşlanmayan baştan okumasın. Bölümde bir bilgi dışında önemli bir şey yok, onu da diğer bölümde göreceksiniz zaten.
Cinsellik yazmayacağım sözümü sizin için yıktım, ona göre eski formunuza dönün etkileşim verin.
➤
Evin dışı soğuktu. Kar yoktu lakin büsbütün soğuğu bırakmıştı ardında. Sobanın içinde yanan odunların sesi dolduruyordu salonu.
Lakin üstümde beni örtecek bir şey yoktu. Çıplak sırtım benden farklı olmayan Kürşat'ın göğsüne yaslıydı.
Başımı omzuna yaslamamak direnen beynim kendine hakim olmayı başardığında gözlerim öylece uzanmış bacaklarıma indi.
Odanın içi sobanın baskın sıcağı ile kavrulurken salon dışındaki her yer buz gibiydi.
Yalnızdık.
Kalp atışlarımın telaşlı sesini çok net duruyordum. Kürşat da duyuyor muydu?
Dudakları omzuma dokunduğunda gözlerim artık dayanamayarak kapandı. Teslim olurcasına başım omzuna düştüğünde, küçük masum öpücüklerin boyutu yavaşça daha büyüğe evrildi.
Dişlerini hissettiğimde yutkundum. O an beynim bunun can yakıcı bir şey olup olmayacağını tartamadı.
Lakin canım yanmadı. Boynumu ısırdığında, sağlamasını dili ile yapıp emdiğinde bacağına yasladığım elim savunma mekanizmasını çalıştırıp bacağını sıktı.
"Sana dönmek hayatımın en doğru kararıydı." Diye mırıldandı emdiģi yeri azat edip öperken.
"Dönmeseydin kendimi nasıl toparlardım bilmiyorum." Diye itiraf ettiğimde gözlerimi açmıştım.
Elini karnımda hissettiğimde, bakışlarımı indirdim. Yavaşça okşadı göğsüme çıkmaya hazırlanan eli. Elim istemsizce elinin üstüne gittiğinde, onun eliyle beraber kendi göğsüme dokundum.
"Teninin güneş görmediği o kadar belli ki.." Diye fısıldadığında huylanıp başımı boynumu kapatmak için yukarı çıkardım.
"Konuşursan burada olduğumu hatırlarım." Diye uyardım onu yutkunurken. " ve burada olduğumu bilip buna devam etmem çok zor." Buna alışmam da zor. İlk kez bedenime biri dokunuyordu.
"Burada olduğunu bilmeni istiyorum." Dedi inatlaşarak. "Bu yüzden sana tam önünde oturduğun adamın kim olduğunu hatırlatıyorum." Biliyordum zaten, bilerek oturmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER OĞLAN | GAY
Teen FictionTAMAMLANDI. "Ne zaman kuzu postundan sıyrılırım sence?" Diye sordum alaydan yoksun bir gülüşle. "Kendinin bir kuzu olduğunu düşünmeyi bırakarak." Dediğinde alt dudağımı ısırıp keyifle omzuna yaslandım. "Oldukça yüzeysel bir tespitti." "Kesinlikl...