25

13.7K 1.1K 1K
                                    

Bölümün başı silinen bölümle aynı ama devamı var, neredeyse 3k yaptım bölümü.

Uyursunuz diye erken atmaya çalıştım, yazım yanlışı varsa kusuruma bakmayın.

-

Gördüğüm kabusun zihnimi sıkıştırmasına müsade edip yatakta doğrulduğumda karnımda garip bir yanma vardı.

Gece boyu erken uyumak için kendimi zorlasamda uyku ilacı almak zorunda kalmıştım. Başka türlü uyuyamıyordum şu sıralar. Ailemle olan sorunları öyle kafama takıyordum ki kendimi kasıyordum. Midem yanıyordu stresten. Yaza az kalmıştı ve ben hâlâ bir karar verme aşamasına yaklaşmamıştım.

Terden nemlenen saçlarımı geriye tarayıp yutkundum. Saat öğlen olmuştu ama ben hâlâ yataktan kalkmak için takaat bulamamıştım. Bir an önce kendime gelmem lazımdı.

Ayaklarımı yataktan indirip gözlerimi yumduğumda elimi komidine atıp telefonumu elime aldım. Gözlerim kısık bir şekilde bildirimleri kontrol ettiğimde tanıdık birkaç isim gözüme çarptı.

Gökhan: konuşmamız lazım, döndün mü eve? (17.45)

Dün akşam üstü döndüğüm için telefonumun şarjı bitmişti. Dört senedir aynı telefonu kullandığım için batarya ya da ne denirse onu epey bozmuştum. Üçlü prizi yatağımın yanından eksik etmediğim için her daim şarjda oynardım. Telefonun artık normal vakitlerde şarjı uzun süre tutma özelliği kalmamıştı.

Gözlerim attığı diğer mesajlarda turladığında cevap vermek için kendime birkaç saniye tanıdım.

Gökhan: normalde mesajlarıma geç dönmezdin, Kürşat sana bir şey mi anlattı? (18.03)

Gökhan: gördüğünde bana dön, konuşmamız lazım. (18.05)

Bana yazdıktan hemen sonra çevrimdışı olmuştu. Son görülmesi 18.05'di çünkü. Gözlerimi ovuşturup klavyeye girdiğimde ne diyeceğim konusunda duraksadım. Gökhan onu sevdiğimi öğrenmişti...

Siz: şarjı bitmişti, geldiğim gibi şarja taktım ama sonra hiç elime almadım. (12.04)

Siz: bir şey mi oldu?

Sanki bildiğini bilmiyormuş gibi sorduğum soru ile yüzüm buruştu. Hiç derdim yokmuş gibi onu sevdiğim ortaya çıkmıştı. İnanan tek kişi kendisiydi, Kürşat inanmıyordu. Gökhan'a da bunun yalan olduğunu söylesem inanır mıydı?

Tam yataktan kalkacak iken telefonuma düşen bildirim ile duraksadım. Bu kadar çabuk dönüş almayı beklemiyordum..

Gökhan: oldu, konuşacağız.

Görüldü ✓✓

Gökhan: evde misin şuan?

DİĞER OĞLAN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin