Meriç: bunca zaman olan dostluğumuzu hatırına sakin kalıp adam gibi soruyorum, Gökhan'a 'olur' mu çektin?
Furkan: Hayır yapmadım.
Meriç: tekrar soruyorum Furkan, yumuşadın mı ona karşı? Umut mu verdin?
Furkan: vermedim vermedim.
Meriç: O zaman niye gelip bana yumuşadığını söylüyor lan?
Furkan: yanlış anlamış herhalde yapar mıyım oğlum ben?
Meriç: umarım yapmamışsındır Furkan.
Furkan: iki günlük adam için bana böyle mi davranıyorsun? Çocukluk arkadaşıyız biz kendine gel.
Meriç: iki günlük adam değil işte şöyle Diyip durma. Ben kendimi bildim bileli Gökhan'ı sevdim.
Furkan: çocukken de yüzüne bakmazdı şimdi de bakmıyor kabullen artık şunu. İlle de Gökhan mı olmak zorunda? Sana başka adam mı yok?
Meriç: Yok Furkan, başkasına göz ucuyla bile bakamıyorum.
Furkan: başkasını bulalım hem sen onun tipi değilsin belli ki.
Meriç: O ne demek lan?
Furkan: daha farklı insanları beğeniyor, anlasana oğlum işte sen biraz şeysin onun için.
Meriç: neyim? Doğru düzgün anlat şunu adamı deli etme.
Furkan: Sen biraz ağır abi tarzındasın, çekici değilsin onun için. O biraz daha nahif, bakımlı çıtı pıtı seviyor.
Meriç: kendini tarif ediyorsun amına koyayım, çocuğu beğendin de yol mu yapıyorsun yavşak?
Furkan: Ya ne alakası var onu mu diyorum.
Furkan: Gökhan'ın beğendiği tipi anlatıyorum.
Meriç: Ben olmasam bile sen olmayacaksın Furkan, delikanlı adam en yakın arkadaşının sevdiğine yan gözle bakar mı lan?
Furkan: Ben delikanlı falan değilim deme şöyle.
Meriç: son kez söylüyorum, Gökhan'a yanlamayacaksın.
Furkan: yanlamayacaksın ne be hanzo. Sen böyle yaparsan zor tavlarsın Gökhan'ı.
Meriç: Orası beni ilgilendirir.
Furkan: bi on yıl daha uzaktan bakacağım diyorsun.
Meriç: Sana ne oluyor Furkan, sürekli beni gömüp duruyorsun hayırdır?
Furkan: Ya ne alakası var iyiliğin için söylüyorum.
Meriç: Sen ve iyiliğimi düşünmek?
Furkan: kimse senin yüzüne bakmazken ben yanındaydım kardeşim çok çabuk unutuyorsun.
Meriç: unutmuyorum onun için demedim.
Furkan: küçükken koktuğun için kimse yanına gelmezdi bir ben vardım ama şimdi sen bana bok gibi davranıyorsun.
Meriç: özür dilerim.
Furkan: Tamam tamam affettim.
Furkan: ama şimdi çıkmam lazım bizimkilerle dışarı çıkacağız.
Meriç: sizinkiler?
Furkan: Bilal ve erenler ile işte.
Meriç: onlar ne alaka?
Furkan: takılmaya başladık işte.
Meriç: Ne zamandan beri benim düşman olduğum haz etmediğim insanlarla takılır oldun? Bana yaptıklarını ne çabuk unuttun anasını satayım?
Furkan: Ne alakası var Meriç, bana bir şey yapmadılar durduk yere nasıl tersleyeyim adamları?
Meriç: eyvallah.
Furkan: ha bu arada hesabında hiç para var mı?
Meriç: hayırdır?
Furkan: babamlar bu ay daha atmadı bana üç beş bir şey atsana. Söz sonra atarım.
Meriç: tamam ne kadar lazım?
Furkan: üç beş bir şey at işte utandırma.
Meriç: tamam atarım.
Furkan: cansın sen, seviyorum seni.
Meriç: nefret ettiğim adamlarla buluşmak için benden para istemen ayrı bir ibnelik ama neyse.
Furkan: Ayıp ediyorsun ama, borç istiyorum ya.
Meriç: Tamam uzatma.
Furkan: Peki.
Görüldü ✓✓
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER OĞLAN | GAY
Novela JuvenilTAMAMLANDI. "Ne zaman kuzu postundan sıyrılırım sence?" Diye sordum alaydan yoksun bir gülüşle. "Kendinin bir kuzu olduğunu düşünmeyi bırakarak." Dediğinde alt dudağımı ısırıp keyifle omzuna yaslandım. "Oldukça yüzeysel bir tespitti." "Kesinlikl...