2k yazmışım bölümü, atarken fark ettim.
Hatalara baktım ama yorgunum bugün, gözümden kaçan illa ki vardır kusuruma bakmazsınız.
─
Baştan aşağı döşenmiş kahvaltı masasına baktığımda, iştahım kabarıyordu. Gökhan'ın hazırcılığı o kadar fazlaydı ki, bizim kaldığımız sürede yemek ve temizlik için gündelikçi tutmuştu. Bir hafta için bile kadın tutacak kadar zengin olması beni biraz üzmüştü. Dünyadaki son kalan fakir gibi hissediyordum.
Erken uyananlar Hasan ve Yasin abiydi. Yasin abi genelde dükkanı hep erken açtığı için sabahları istemsizce erkenden uyanıyormuş, bu yüzden onu garipsemedim. Hasan'ın da en ufak bir tıkırtı sesine uyanan bir yapısı olduğunu öğrenmiştim. Yasin abi odadan çıkarken çıkardığı sese uyanmıştı.
Davut ve Gökhan yeni uyanıyordu. Merdivenlerden inen ikili hâlâ uykulu gibiydi. Gökhan saçlarını geriye tarayıp direkt yemek masasına yönlendiğinde, Davut "Ben tüttürüp gelirim, siz başlayın." Dedi omzuna astığı hırkayı çekiştirirken.
"Kürşat uyanmadı mı Meriç?" Yasin abinin sorusuyla bir yudum su içip kafamı olumsuz anlamda salladım. "Ben odadan çıkarken uyuyordu." Diye yanıtladığımda Gökhan sandalyeyi çekip Yasin abinin yanına oturdu.
Hasan ile göz göze geldiğimde bana bakarak sırıttığını gördüm. Kaşlarım istemsizce çatılırken, gözlerimi kısıp yüzünü süzdüm. Niye sırıtıyordu bu?
"Sabah sabah ne bu neşe hayırdır?" Yasin abi benden önce davranıp sorduğu soru ile içimden ettiğim bir teşekkür kazandı.
"Meriç." Dedi Yasin abinin sorusunu umursamadan bana döndüğünde. Bakışlarım yüzüne çıktığında, noldu anlamında göz kırptım. Sırıtması genişlerken, "Başım çok ağrıyor, masadan kalktıktan sonra masaj yapar mısın?" Diye sorduğunda gözlerim kısıldı.
"Başın ağrıyor diye mi sırıtıyorsun?" Diye sordum çatık kaşlarımla.
"Sen cevap ver bi." Diye ısrar ettiğinde, dudaklarımı ıslattım. Yüzümde bir değişiklik olmadan dirseklerimi masaya yaslayıp destek aldım. "Tch, yapmam." Dediğimde gülüp ağzına bir lokma ekmek attı.
"Yaa." Dedi harfleri uzatarak. "Dizine başımı koysam, güzel güzel masaj yapmaz mısın şimdi?" Gözlerim anında yan karşımda oturup bizi izleyen Yasin abi ve Gökhan ikilisine kaydı kontrol etmek için. Bir şey çakmışlar mı diye yüzlerini süzdüm. Anlamayarak bakıyordu ikisi de.
"Hasan sen dayak yemek istiyorsun." Dediğimde yüzümde sevimli bir sırıtış vardı. "istersen o çok istediğin dizimi testislerine zevkle geçiririm?" tatlı bir sesle tehdid ettiğimde gözlerini büyütüp bacak arasına ürkek bir ifadeyle baktı.
"Ne yaşıyorsunuz oğlum siz?" Gökhan uykulu gözlerle ikimize kısa bir bakış atıp mırıldandığında, Yasin abi de ona katıldı. "valla, hiçbir şey anlamadım." Bir şey yok dercesine elimi sallayıp suyun son yudumunu kafama diktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER OĞLAN | GAY
Fiksi RemajaTAMAMLANDI. "Ne zaman kuzu postundan sıyrılırım sence?" Diye sordum alaydan yoksun bir gülüşle. "Kendinin bir kuzu olduğunu düşünmeyi bırakarak." Dediğinde alt dudağımı ısırıp keyifle omzuna yaslandım. "Oldukça yüzeysel bir tespitti." "Kesinlikl...