50

10.3K 880 191
                                    

Kürşat'ın düzenli bir cinsel hayatı yok orayı niye yanlış anladınız anlamadım. Yattığı ilk erkek Meriç ama Damla ile beraber oldu. Muhafazakar olayı da Meriç'in ailesi gibi değil, aynı Meriç gibi etik ahlak derdinde sınırı aşmamaya çalışıyor. Kürşat geçmişte bir erkeğe ilgi duymasa bu kadar kolay Meriç'i sevebilir miydi, 10 küsür bölüm ben gay değilim diye dolanırdı mantıklı olun biraz.

Ve gecen bölüm için tam hissetmedik, üsttendi yorumları gördüm. Bilenler bilir normalde olsa öttürürdüm, o konuda iyi yazarım ama artık sarmıyor. Yazamadığımdan değil istemediğimden yazmadım daha iyisini.

Tertemiz girdiğim yatakta yorgunluğumu atmıştım. Duş almak insana garip bir hafiflik veriyordu.

Sabah olmuştu, kuşların sesleri duyuluyordu. Kürşat ile beraber yatakta uzanıyorduk. Başım göğsüne yaslıydı.

"Üşüyor musun yine?" Diye sorduğunda saçlarımı kokluyordu. Burnumu göğsüne sürtüp kafamı olumsuz anlamda salladım. Sırtıma ısıttığı havluyu koyduğundan beri hem üşümüyordum hemde garip bir şekilde iyi geliyordu.

"Şu mevzuyu anlat bakalım bi." Dün soramadığım soruyu dillendirdiğimde, gözlerini açtı.

"Kısa zaman diliminde olan bir mevzu. Ertuğrul'un sevdiği oğlanın arkadaşıydı. Ertuğrul'un çocukla gizli buluşmasına yardım ediyorduk, o ara tanımıştım." Diye açıkladığında, çocuk hakkında pek bilgi vermediğini fark ettim.

"İn mi cin mi bu çocuk anlat biraz?"
Merak ediyordum ister istemez.

Karnına sardığım elimi alıp öptüğünde gülümsedim. Dudakları sıcacıktı.

"Sonradan düşününce pek bir özelliği de yoktu aslında. Düz bir erkek işte Meriç." Kaşlarım çatıldı. "Sarışın mı esmer mi, benden yakışıklı mı?" Daha çok soru bekliyordu sırada.

"Kumral." Dediğinde gözlerimi kıstım. "Ben de kumralım? Damla da kumral?" Kürşat sanki devlet sırrı çözmüşüm gibi verdiğim tepkiye gülerken, "demek ki kumral beğeniyorum." Dedi alayla. Saçlarımı gidince açtıracaktım.

Biraz oynamak için dudaklarımı ıslattım. "Benim zevkim değişiyor, esmer de yenir kumral da.." Kürşat'ın kaşları havalanırken şansımı zorlamaya devam ettim. "Ama sarışının tadı başka.." Gözlerimi yumup keyifli bir tonda anlattığım şeyden sonra sırıtıyordum.

DİĞER OĞLAN | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin