ღ1ღ

87 1 0
                                    

"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep  ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17de.

Ik ben Ian door mijn onstuimige jeugd ben ik hier gekomen. Mijn moeder is zwaar drugs verslaafd. En mijn vader is weggegaan toen ik 5 was voor een rijkere vrouw. Ik heb 1 oudere zus en 2 jongere broertjes. mijn broertjes zijn een een eigen tweeling.

Op de middelbare school ben ik begonnen met mensen te vermorden. Toen mijn beste vriend er van doorging met mijn vriendin... Sinds dat moment heb ik geen vrienden of relatie gehad. Ik ben inmiddels 21.

Ik weet dat de politie opzoek is naar mij. Alleen ze weten mij maar niet te vinden. Het is inmiddels een week na mijn laatste moord. Ik heb alweer mijn volgende slachtoffer gevonden. Ze is een knappe jonge vrouw op het moment 20 en heet Djeslynn.

Ik heb haar op date uitgenodigd. Nou ja date dat word het niet. We hebben afgesproken over 2 dagen genoeg tijd om voor te bereiden. Ze heeft wel gezegd dat ze niet te lang kon blijven omdat ze de dag erna een zwaar tellende toets had. Voor der politie opleiding.

Het is inmiddels 2 dagen later. Ik heb Djeslynn uitgenodigd om bij mij film avond te houden. Over een uur komt ze. Nog de laaste dingen klaar maken. Ik van van plan om der eerst wat laat leiden. Voor ik toe sla.

"W-wat wil je van mij?" Stotterde Djeslynn met angst in haar stem. "Kom je snel genoeg achter." Antwoordde ik.  Het ik al een dag geleden dat ik der gevangenen nam. "W-wacht jij, jij, jij bent die Ian waar de politie al maanden lang naar zoekt." Stotterde ze met nog meer angst.

"Je gaat mij toch niet... V-vermoorden? I-i-ik doe alles." Vervolde ze. Ze wat ondertussen aan het vechten met de tranen die ze verborgen probeerde te houden. Ik maakte haar handen los zodat ze kon eten. Ik at mijn eten bij haar op.

Der zijn een paar dagen voorbij gevlogen. Ik ben inmiddels weer van locatie veranderd. Djeslynn had een van haar vrienden laten weten waar ze heen ging. "Hoe bevalt het?" Vroeg ik. "K-kan beter. W-waarom doe je dit?" Vroeg ze met wat minder angst van een paar dagen terug.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu