POV Ruby
Het is 4 maanden later ik heb eindelijk toestemming om de telefoon van Ian te mogen bekijken en mee nemen. Eindelijk dichter bij Djes. Violet mist haar. Hij is inmiddels al bijna 5...Volgens mij verhuisd Levi haar omde zoveel dagen... Misschien moet ik bij maps kijken. Wacht waar en wie is dat... Kort daarna kreeg ik een berichtje van een onbekend nummer met een foto van Djes er op...
6 maanden hadden we haar gevonden. Wij de politie gebeld zeggen ze dat het nog een maand kan duren eer ze toestemming hebben om binnen te vallen.
Eindelijk een maand later konden we haar eindelijk bevrijden. Ze zag er bot mager uit... Ze werd naar het ziekenhuis gebracht... Van uit daar belde ik haar familie en gelijk Wyatt en Xavier zodat hun haar kinderen konden brengen.666ij
Een uur later stonden ze hier. "Djes?" Vroeg ik zacht terwijl ik haar hand pakte. "Tante Ruby? Is dat mama?" Vroeg violet. "Ja dat is mama lieverd." Terwijl ik dat zei klom violet op het bed en ging tegen haar aan liggen.
"Mama je hoeft niet meer alleen te zijn. Ik ben er voor je." Zei violet. Hat leek of ze uit een trans kwam. "Wat is er gebeurd. Waar ben ik?" Vroeg ze geschrokken. " Je bent in een ziekenhuis. ik weet niet was er gebeurd is na dat je nntvoerd werd door Levi." Antwoordde ik.
Een week later mocht ze naar huis. Ian had mij de sleutels gegeven zodat Djes daar kon wonen met haar 2 kinderen. "Wat is er gebeurd met Ian? Ruby." Vroeg Djes bezorgd.
" Hij is opgepakt op de zelfde dag dat Levi jou mee had genomen..." Antwoordde ik. "Kunnen we bij hem langs? Bedankt dat je voor violet en Felix hebt gezorgd." Zei Djes. " Geen dank, ben toch hun tante en mij kende violet het beste." Antwoordde ik.
"Ze kent inmiddels iedereen. Ik weet niet of ze het toe laten omdat hij jou in het eerste geval ontvoerd heeft..." Vervolgde ik. 2 dagen later gingen we het proberen.
POV Ian
"Tegen de muur staan handen gesprijd. Je hebt bezoek." Zei de bewaking terwijl ze handboeien omdeden. Het was weer het zelfde liedje zoals de voorgaande keren.Ik word zoals gewoonlijk vast gemaakt aan de tafel. Ruby zit al klaar... 3 minuten later kwam er nog iemand de ruimte in... Toen ik zag wie het was kwamen er tranen.
"D-d-djes?" Stotterde ik. "Verrassing. Hoe gaat het? " Vroeg Djes. " Nu een stuk beter. Nu je terecht bent. Wat is er gebeurd?" Zei ik. " Toen hij er achter kwam dat ik zwanger was... Wou hij zorgen dat het niet meer zou leven ik heb toen gesmeekt of hij hem bij familie wou afzetten." Vertelde ze.
" Na de geboorte zette hij mij vast op de zelfde manier als hij toen deed in de kelder." Vervolgde ze. " Heeft hij dat vaker gedaan?" Vroeg Ruby
Ik en Djes knikte... " Daarom zat ik in een trans. Voor 8 maanden elke dag maar een half uur krijgen om voor vrisse lucht." Zei Djes."Gaat het verder goed?" Vroeg ik. " ja het gaat goed. Dankzij jullie." Antwoordde ze. Even later kwam Anne Jones binnen. "Goedemiddag, fijn om je eindelijk zelf te mogen ontmoeten Djeslynn. Ik loop van af dat je vader is overleden mee met jou zoektocht." Zei Anne.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Misteri / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...