Laten we hopen dat hij niks gaat uithalen. "Heey Djes hoe gaat het?" Vroeg ik tijdens het eten. " het gaat ben nogsteeds best wel bang dat Levi komt. Daarnaast heb nog geregeld nachtmerries over wat der bij hem toen is gebeurd." Antwoordde ze.
"Het komt goed ik bescherm je. ik wil je namelijk niet nog eens verliezen." Vervolgde ik. "Owja mijn moeder komt zo. Ze wou graag violet en Felix zien. " zei Djes. "Weet ze dat ik hier ook ben? W-weet ze alles? Wat vind ze der van? " vroeg ik onzeker.
"Ja ze weet het. Ze is een klein beetje bang, maar zolang ik gelukkig ben is ze er oke mee." Antwoordde ze. " heey lieverd. Hoe gaat het?" Hoorde ik een onbekende stem zeggen.
"Heey ma. Het gaat goed. Ma dit is trouwens Ian." Antwoordde Djes. " goedemorgen mevrouw, sorry voor alles wat ik uw familie heb gedaan. Sorry voor uw man." Zei Ian met spijt.
"Oma!" Riep Violet vrolijk. " heey lieverd. Ik hoop dat je van je fouten geleerd hebt en van af nu betere keuzes gaat maken. Waarnaast dat je mijn dochter met meer respect gaat behandelen." Vervolgde ze.
"Ja mevrouw. Ik heb zeker van mijn fouten geleerd. Ik heb spijt van wat ik heb gedaan en ik zal uw dochter met respect behandeld en bescherming geven." Antwoordde ik.
Pov Djes
Sinds vorige week staat er een onbekende auto voor de deur. Ian gokt dat het Levi is. Morgen gaan violet en ik naar het park en de bioscoop. Lekker even samen.We zijn inmiddels als een uur in het park. Ik heb al sinds we van huis zijn vertrokken al het gevoel dat we gevolgd worden. Ik voelde ineens een stuk stof voor mijn neus. Waarna alles zwart werd.
Een uur later werd ik wakker vast in een kofferbak samen met violet. Ze was extreem angstig. We werden een halve dag later er uit gehaald. Ik wist genoeg...
"Hallo Djes heb je mij gemist? "Vroeg Levi. "N-n-nee meneer..." Antwoordde ik. We werden mee genomen naar een kelder. Waar we los werden gemaakt. Violet kroop zo goed als in mij.
"Rustig maar lieverd het komt goed. Papa vind ons wel ,maar tot die tijd moeten wij gehoorzamen." Zei ik toen we alleen waren. De volgende ochtend werd ik wakker met een ketting in mijn mond.
Even later maakte Levi mij vast op het bed. Natuurlijk weer veelste strak en hij mij weer verkrachtte. Waarna hij de ketting uit mijn mond haalde en hij weer weg ging.
"Mama gaat het?" Vroeg violet zacht. "Ja lieverd. Het zit alleen strak daar kan je niks aan doen." Antwoordde ik. "Ik mis papa." Zei ze zacht. " weet ik lieverd. Ik mis hem ook." Antwoordde ik.
Paar uur later kwam Levi weer. "L-l-laat mijn moeder met rust!"riep Violet angstig. Levi liep geïrriteerd naar der toe. "Levi laat haar met rust alsjeblieft... Ze is nog een kind." Riep ik in de hoop dat hij haar met rust liet.
Hij maakte haar handen vast... Waarna hij naar mij kwam. Hij verkrachtte mij alweer... Even daarna maakte hij mij weer vast met de kist om mijn hoofd... "Ik zal maar gaan gehoorzamen. Hoe beter jij luistert hoe minder straf ze krijgt." Zei Levi dreigend.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...