Het is nu net 2 uur geleden dat ik ben van mijn zoontje... Levi is hem nu geluk naar familie aan het brengen waar hij hem brengt of bij wie ik heb geen idee... Ik hoop bij Ruby of bij mijn zus.
"Djeslynn ik ben terug." Hoorde ik even daarna. "Waar heb je hem naartoe gebracht? " Vroeg ik zacht... "Bij Ruby blij? " Antwoordde hij. " Ja meneer."
Een week na de bevalling maakte hij mij weer vast in mijn mentale gevangenis... Ik was bang. Bang wat er allemaal met Ian gebeurt... Ik miste hem zelfs een beetje.
Ben ik verliefd op hem? Elke dag liet Levi mij er voor een half uur uit zodat ik kon eten en drinken... Het ging zo 2 maanden door.
POV Ian
Waar ben je Djes? Het is 10 maanden... Ze willen mij niet uit mijn cel laten en mij mijn telefoon geven anders Haddeb ze jou sneller kunnen vinden... Ze willen mij de doodstraf geven..."Tegen de muur staan handen gesprijd." Zei de bewaking terwijl ze handboeien om dedden. Om mij mee te nemen naar mijn bezoek. " Ian ? Hoe gaat het?" Vroeg Ruby terwijl ik aan de tafel werd vast gemaakt...
" Maak mij zorgen om Djes. Zal ze al bevallen hebben ? Het is nu al 2 maanden na de uitreken datum..."zei ik zacht. "Ja ze is al bevallen..." Antwoordde ze "hoe weet je dat?" Vroeg ik.
"Omdat er 2 maanden geleden een mandje met een pas geboren baby voor mijn deur stond. Met een briefje met het handschrift van Djes..." Zei ze. " Loopt het onderzoek nog? " Vroeg ik.
"Ja die loopt nog volle toeren... Ik hou mij daar volop mee bezig daarom kom ik ook zo weinig." Antwoordde ze. "Vraag of je mijn oude telefoon mag hebben. Die kan helpen." Zei ik. Waarna ik terug naar mijn cell moest...
POV Ruby
Het is 4 maanden later ik heb eindelijk toestemming om de telefoon van Ian te mogen bekijken en mee nemen. Eindelijk dichter bij Djes. Violet mist haar. Hij is inmiddels al bijna 5...Volgens mij verhuisd Levi haar omde zoveel dagen... Misschien moet ik bij maps kijken. Wacht waar en wie is dat... Kort daarna kreeg ik een berichtje van een onbekend nummer met een foto van Djes er op...
6 maanden hadden we haar gevonden. Wij de politie gebeld zeggen ze dat het nog een maand kan duren eer ze toestemming hebben om binnen te vallen.
Eindelijk een maand later konden we haar eindelijk bevrijden. Ze zag er bot mager uit... Ze werd naar het ziekenhuis gebracht... Van uit daar belde ik haar familie en gelijk Wyatt en Xavier zodat hun haar kinderen konden brengen.
Een uur later stonden ze hier. "Djes?" Vroeg ik zacht terwijl ik haar hand pakte. "Tante Ruby? Is dat mama?" Vroeg violet. "Ja dat is mama lieverd." Terwijl ik dat zei klom violet op het bed en ging tegen haar aan liggen.
"Mama je hoeft niet meer alleen te zijn. Ik ben er voor je." Zei violet. Hat leek of ze uit een trans kwam. "Wat is er gebeurd. Waar ben ik?" Vroeg ze geschrokken. " Je bent in een ziekenhuis. ik weet niet was er gebeurd is na dat je nntvoerd werd door Levi." Antwoordde ik.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystère / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...