POV Djeslynn
Ik heb al 3 weken geen eten gekregen... 1 week geen drinken en 2 weken bijna tot geen drinken. Wat probeert hij. "Djes hoe gaat het?" Vroeg hij terwijl hij mij los maakte.
Waardoor ik eindelijk na een maand kon zitten. "S-slecht." Stotterde ik met weinig kracht. "Ik denk dat je het nog wel een weekje zo vol houd."zei hij met een lach. Waarna hij een ketting in mijn mond vast maakte.
Halverwege die week begon alles langzaam zwart te worden. Ik kreeg toen drinken. "Eten krijg je pas als deze week voltooid is." Zie hij met een lach. Einde van die week kreeg ik een droog broodje.
Hij maakte mij vast op zijn bed waarna hij mij verkrachtte. "Alstublieft, s-s-stop. " Zie ik met al mijn kracht alles werd daarna zwart. Ik hoorde de dag er na alleen maar vaage stemmen.
POV Ian
"Xavier ik weet dat je net pas met die opleiding bent begonnen, maar kan jij mij helpen?" Vroeg ik lichtjes in paniek. "Ja ik kan helpen." Antwoordde hij.
"Dit is die Djeslynn die vermist word! Waarom is zij in jou huis?" Zie hij in schok. " Leg ik je nog wel uit maar help haar nou maar gewoon." Antwoordde ik.
Paar dagen later werd ze wakker. "W-w-wat is er gebeurd?" Vroeg ze met weinig kracht. " Je was zwaar uitgedroogd en je had te weinig gegeten. Waardoor je in fatale toestand was. Terwijl Ian te veel energie van je vroeg." Antwoordde Xavier.
"Ian zorg wel goed voor der als je der dood wilt hebben had je haar gelijk moeten doden en niet ontvoeren. Ik blijf de komende tijd wel hier zodat ik haar inde gaten kan houden." Zie hij kwaad.
"D-d-dankje." Stotterde ze zacht. Ik ging ondertussen maar weg. Een week later ging het al weer wat beter met haar. Waardoor ik haar weer in haar kooi vast maakte.
" Ian ik ga weer naar huis. Je weet dat je in de problemen komt als de politie hier achter komt." Zie Xavier. "Als de politie mij vind moet ik toch al heel me leven vast. Heb 20 moorden op mijn naam. Ik weet niet of je onder een steen hebt geleefd, maar mijn naam is over al het nieuws gekomen." Antwoordde ik
"Ik had mijn leven op pijl... Ik hoefte nog maar 1 examen te halen en ik was geslaagd met een supper goede baan... Maar ja nu zit ik niet." Zei Djes bot.
Ik plakte maar weer tape over haar mond. " Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je mij moet gehoorzamen. Hoe vaak moet ik je nog straffen?" Vroeg ik toen Xavier weg was.
"Mhmm!" Probeerde ze. Waar weken later maakte ik haar even helemaal los. " Jij blijft netjes binnen in deze kamer en je gedraagt je!" Zei ik comandeerent.
"J-j-ja m-meneer." Stotterde ze terwijl ze rustig tegen het bed aan ging zitten. "Ik ga even wat eten maken. Jij gedraagt je." Herhaalde ik nog eens. Ze knikte. Volgens mij had ik haar eindelijk zover.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...